رئیس فدراسیون فوتبال عراق پاسخ دندان شکنی به مجری قطری به بهانه جویی عربستان برای نیامدن به ایران برای بازی با عراق داد.
کد خبر: ۹۵۷۱۴۷
پاسخ دندان‌شکن رئیس فدراسیون عراق به مجری قطری درباره ایران

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از فارس عبدالخاق مسعود، رئیس فدراسیون فوتبال عراق شب گذشته در برنامه «حصاد الاسبوع» شبکه الکاس قطر ارتباط تلفنی داشت و درباره نیامدن و بهانه جویی عربستان به تهران با مجری این شبکه جنجالی داشت.

عبدالخالق مسعود، در مصاحبه خود با شبکه الکاس قطر درباره اینکه چرا عربستان بهانه جویی کرد به ایران نیامد، گفت: چرا سعودی‌ها برای بازی با ما به ایران نیامدند. این حق ما نیست که کشور میزبان خود را انتخاب کنیم؟ ما به خاطر منافع ملی ایران را انتخاب کردیم، ایران کشوری است که از لحاظ بین‌المللی امنیتش تثبیت شده است . این انتخاب حق ما بود.

مجری قطری با شیطنت در ادامه از رئیس فدراسیون عراق پرسید که اگر دادگاه بین المللی ورزش(CAS) رای خود را به نفع عربستان بدهد و بازی برگشت آنها قرار شود در ریاض برگزار شود، آنها چه اقدامی می‌کنند، عبدالخالق مسعود گفت: ما به دادگاه CAS ایمان داریم که رای منصفانه را صادر خواهد کرد ولی اگر رای را به نفع عربستان دهد، ما دوباره شکایت می کنیم و حاضر نیستیم به ریاض برویم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
احمد
-
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
۰
۰
اگر قرار بر این شد كه بازی در تهران انجام شود باید مردم استادیوم را به نفع عراق مانند بازیهای ملی ایران پر كنند
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها