سرمربی تیم فوتبال نفت تهران با اشاره به مشکلات مالی این تیم گفت: متأسفانه اسپانسر به هیچ کدام از قول‌ و قرارهایی که داده، عمل نکرده است.
کد خبر: ۹۵۵۹۲۵
علی دایی : مقابل پرسپولیس فقط سه امتیاز را می‌خواهیم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پرسپولیس در هفته هشتم لیگ برتر گفت: ابتدا جا دارد ایام عزاداری حسینی را تسلیت بگویم و تبریک هم به تیم ملی بابت موفقیت در بازی‌های اخیرش زیرا تیم ملی دو بازی خیلی سخت را با پیروزی پشت سر گذاشت و توانست ۶ امتیاز مهم را بگیرد. امیدوارم که امسال بتواند بدون دغدغه به جام جهانی صعود کند.

وی با اشاره به دیدار تیمش برابر پرسپولیس افزود: پرسپولیس یکی از بهترین تیم‌های ایران است و تا الان نیز نتایج خوبی کسب کرده، این مسابقه بازی بسیار حساسی برای ما محسوب می‌شود اما با تمام احترامی که برای این تیم قائل هستم، ما به فکر سه امتیاز این مسابقه هستیم و تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم تا با توجه به توانایی بازیکنانمان سربلند از زمین بیرون بیاییم. پرسپولیس همیشه بزرگ بوده و بزرگ می‌ماند؛ این تیم ۶ بازیکن ملی‌پوش دارد اما ما می‌خواهیم که هم خوب بازی کنیم و هم سه امتیاز را بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در خصوص تعطیلات مکرر لیگ گفت: من همیشه گفتم که تیم ملی مهمتر از مسائل مختلف است و صعود این تیم به جام جهانی، آرزوی قلبی ماست. مطمئناً تعطیلات در روند کاری وقفه ایجاد می‌کند، اما ما هم تمرینات خوبی را انجام دادیم و هم بازی دوستانه خوبی را انجام دادیم تا تیم به سطح آمادگی خوبی برسد.

دایی در رابطه با مشکلات مالی این تیم گفت: نمی‌توانیم منکر این مشکلات شویم، خیلی از قول و قرارها داده شده اما هیچ‌کدام میسر نشده است. تا الان بازیکنان تنها حدود ۲۰ درصد دریافتی داشتند و پس از آن دیگر هیچ پولی دریافت نکرده‌اند البته فکر می‌کنم این شانس من است که در تیم‌ها چنین مشکلاتی به وجود می‌آید و این مشکلات، تیم را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد. امیدوارم که هر چه سریعتر این مشکلات حل شود.

وی در خصوص اینکه پیش از این هم اسپانسر تیم نفت در پرسپولیس بوده و در آن تیم هم در آن زمان مشکلاتی وجود داشته، گفت: من در جریان کار و چگونگی عقد قرارداد با این شرکت نبودم اما بازیکنانم تا الان از خیلی مشکلات گذشته‌اند و مشکلات زیادی هم دارند. پس از بازی با پرسپولیس، تصمیم بر این است که اگر بشود بزرگان تیم ما با مالکین و مسئولان باشگاه جلسه‌ای برگزار کنند تا ببینیم مشکلات حل خواهد شد یا خیر.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در خصوص اضافه شدن محسن خلیلی به کادر فنی این تیم گفت: خلیلی به خاطر کمک به تیم ما آمده و خودش خواست که بیاید و جو مربیگری را تجربه کند؛ او به دلیل این آمده که از دوستان خوب ماست.

دایی در پایان در خصوص روند تیم ملی در مسابقات نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه گفت: تا الان تیم ملی نتایج فوق‌العاده‌ای کسب کرده است اما این موضوع تضمین آن نیست که به جام جهانی رفتیم و نباید هیچ تیمی را دست کم گرفت. باید سعی و تلاش بیشتری کنیم تا بتوانیم به جام جهانی راه پیدا کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نرم افزار موبایل
-
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۳
۰
۰
آقای دایی ما شمارو دوست داریم ولی پرسپولیس رو هم بیشتر دوست داریم
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها