ادعای جالب مربی کره جنوبی درباره تیم ایران

برای اولین بار کره ای ها مقابل ایران ذلیل بودند

سرمربی تیم ملی کره جنوبی گفت: از نتیجه به دست آمده ناراحت و غمگین هستم.
کد خبر: ۹۵۵۵۴۸
اشتیلیکه: از شکست مقابل ایران غمگینم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، اولی اشتیلیکه، سرمربی آلمانی تیم ملی کره جنوبی در پایان دیدار تیمش مقابل ایران در نشست خبری حاضر شد و گفت: به نظر من بازی خوبی بود. فشار زیادی از سوی تماشاگران روی دو تیم بود، اما هر هم ما و تیم ایران بازی جوانمردانه‌ای را ارائه کردیم.

وی افزود: باید بگویم از نتیجه‌ای که به‌دست آوردیم، کمی ناراحتم و به‌نظرم می‌توانستیم نتیجه مثبت‌تری به‌دست بیاوریم. از این نتیجه ناراحت و غمگینم.

سرمربی تیم ملی فوتبال کره جنوبی خاطرنشان کرد: باید بگویم تیم بهتر امروز به پیروزی رسید. ما در 30 دقیقه ابتدایی بازی عملکردی فاجعه‌آمیز داشتیم. در ادامه بازی روند خوبی داشت و قدرت دو تیم یکسان شد، اما ما در 30 دقیقه ابتدایی گل را دریافت کردیم.

اشتیلیکه در پاسخ به خبرنگار کره‌ای که گفت شما می‌گویید 30 دقیقه بد بودیم، ولی کره جنوبی در طول بازی مقابل ایران اصلاً حمله‌ای روی دروازه حریف نداشت، گفت: شما درست می‌گویید. ایران موفق عمل کرد. آنها در تک تک حملات‌شان از ما بهتر بودند و در نهایت ما شکست خوردیم.

وی ادامه داد: تیم ایران در ریباند هم خوب بود و نشان داد که چقدر به لحاظ بدنی خوب است. ما با کادرفنی و بازیکنان مختلف به ایران آمدیم، اما باز هم نتوانستیم نتیجه بگیریم و این نشان‌دهنده ضعف ماست.

«این موضوع را بارها گفته‌ام که ما باید در تمام بازی‌های خانگی با پیروزی از زمین خارج شویم»، سرمربی کره جنوبی با بیان این جمله خاطر نشان کرد: این باید استراتژی ما باشد و فرقی نمی‌کند مقابل ایران باشد یا تیم دیگری. واقعیت این است که ما از نظر قوای جسمانی و فنی ضعیف هستیم و ایران قوی‌تر است. اگر می‌خواهیم این نقیضه را جبران کنیم، باید فوتبال بهتری انجام دهیم. باید از سطح پایه کارمان را اساسی‌تر آغاز کرده و آن را دنبال کنیم.

سرمربی آلمانی کره جنوبی در مورد تعویض‌هایی که برای استفاده از توپ‌های بلند انجام داد، اما باز هم نتوانست حمله مؤثری داشته باشد، افزود: برای فشار آوردن روی تیم ایران باید کارهای زیادی انجام می‌دادیم. ارسال می‌کردیم، در عمق حرکت می‌کردیم یا کارهای تاکیتیکی دیگری ازنجام می‌دادیم که این اتفاقات در زمین بازی رخ نداد. ما در زمان مناسب، بازیکن شماره 18 را وارد زمین کردیم تا از ارسال‌ها استفاده کنیم، اما باز هم نتوانستیم فرصتی بسازیم و به گل برسیم. به عقیده من باید بازیکنی مثل سباستین سوریا مهاجم تیم ملی قطر را در تیم‌مان می‌داشتیم تا می‌توانستیم مقابل ایران به برتری برسیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
نوذر
-
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۰
۰
۰
بیچاره حق داره كه ناراحت باشه....
ایرانی
-
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۱
۰
۰
چی شد قبلش كری میخواندی كه بازی دوستانه حساب نیست و می خواهیم تاریخ سازی كنیم واین حرفها ؟! خیلی خیلی شانس آوردید كه سه بر صفر نباختید . البته تاریخ سازی كردید چهار باخت پشت سرهم .!! گفتم كه حالا حالاها مگر در خواب ایران را شكست دهید .
مسعود
-
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۲
۰
۰
دوستان فاصله زیادی باكره نداشتیم فقط راه حملات اونا روبستیم البته بسیارعالی هم اینكاروكردیم.اما هركدوم از مهره های ما در بازی های آینده غیبت داشته باشن واقعادركیفیت بازی ماتاثیرگذار است.مثلاسیدجلال یادزاگه ویاآزمون.. نبایددلخوش بودبه این بردهای موبه مو.بلكه بایدبرای هربازی تحلیل از تیم مقابل داشته باشیم.چون درفازحمله هنوزضعف داریم و تیم هجومی بحساب نمی آییم.دردقایقی جلوی كره 10نفره دفاع می كردیم!!

نیازمندی ها