بدگویی‌های مهمان در مورد میزبان

باب جدیدی که کره ای ها در فوتبال آسیا باز کردند

برخی بازیکنان تیم ملی فوتبال کره جنوبی با اظهار نظرهایی که در مورد ایران داشتند باب جدیدی را در فوتبال آسیا باز کردند.
کد خبر: ۹۵۵۳۸۸
باب جدیدی که کره ای ها در فوتبال آسیا باز کردند

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، در مورد حرف هایی که بازیکنان کره در تهران گفتند و مصاحبه هایی که در مورد آلودگی یا نامهربانی مردم ایران و... انجام دادند، موضع گیری های زیادی انجام شد، از مشت کردن دست ها توسط بازیکنان بگیرید تا نوشته هایی در رسانه ها.

برخی از آن نوشته ها این حرف ها را توهین دانستند و از آن برای تجهیز بازیکنان تیم ملی استفاده کردند برخی دیگر هم نوشتند کره ای ها دروغ نگفته اند و باید روی نکاتی که آنها دست گذاشته اند فکر کرد.

صرف نظر از اینکه آنها چه گفته اند و دیگران چه عکس العملی نشان داده اند و چگونه فکر می کنند، کره ای های جنوبی مسیر جدیدی برای مبارزه را باز کردند که اصلا صحیح نیست.

آنها چه در مورد آلودگی هوا و نامهربانی مردم ایران و شیشه اتوبوس شکسته درست بگویند یا نه، بابی را باز کردند که انتها ندارد.

فردای روزگار آنها باید میزبان تیم ملی ایران باشند و بازیکنان ما هم می توانند در مورد نوع تغذیه یا رفتار کره ای های جنوبی با کره ای های شمالی یا شکل ساختمان ها در کره حرف بزنند و اشکال تراشی کنند.

تاکنون سابقه نداشته که یک تیم ملی میهمان کشوری باشد و این همه مصاحبه بد در مورد مردم و امکانات آن کشور صورت بگیرد.

در واقع کره ای ها دردسرهای «ای اف سی» را زیاد کردند چون این دری که کره باز کرد، به این زودی ها بسته نمی شود و مهمان ها با این رفتار به خود حق می دهند که حتی در مورد مردم کشور میزبان هم حرف بزنند و یا آلودگی هوا را به روی آنها بیاورند و مثلا بیماری رایج شده در آن کشور را معرفی کنند.

در برزیل ویروس زیکا یکی از خطرناک ترین اتفاقات دنیا بود اما میهمان‌ها در این رابطه حرفی نزدند اما کره ای های جنوبی آلودگی هوای ما را با ماسک به همه دنیا نشان دادند و نامهربانی هایمان را از درون هتل تشخیص دادند و آن را مخابره کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
ایران
-
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
۰
۰
متاسفانه و متاسفانه یك عده وطن فروش داخلی از بس سریال و فیلم كره ای دیدن دیگه ایرانی نیستن و كره ای هستن و به شكل افراطی بازیگران و كشور كره را ستایش میكنند و حتی دور را دور برای شخصیت های محبوبشان جشن تولد میگیرند واقعا متاسفم... بعد انتظار دارین حق رو به این كره ای ها بدن چقدر ساده هستین شما... من مدتی سریال كره ای میدیدم اما وقتی دیدم هر چیز اختراع شده ای از موشك و توپ و عینك پرورشگاه و ... را به خودشون نسبت دادن دیگه اصلا نگاه نمی كنم وقتی سریال های درجه یك دنیا رو اینجا نمیارن میرن سریال های داغون اونها رو برای ما بخش می كنن بهتر از این نیست... حالا وضعیت طوری كه اگر به كره ای ها بگی بالای چشماتون ابرو اینجا یك عده گریه می كنن یك عده كتكت میزنن یك عده هم بهت بد و بیرا میگن... اونوقت اونجا به ایرانی ها میگن ... بعد ما كه نمی فهمیم بهشون لبخند میزنیم
محمدد
-
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
۰
۰
مگر ما تاحالاگفتیم كه آنها به غذای مارها(قورباغه) دست درازی می كنند و فكر می كنند كه هرچه در دنیا هست باید خوراك آنها شود وحیوانات هیچ سهمی از حشرات و.. ندارند؟
ایرانی
-
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
۰
۰
كره ایها خودشون در آلونك ها زندگی می كنند آنوقت از خانه های فراخ ما ایراد می گیرند ؟!
آرش
-
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۰
۰
۰
یك ایرانی به دلیل مرگ ساختگی یك زن كره ای در یك فیلم خودش را ...
شما كه بیشتر خودروهایتان كره ایه شدید توسری خور كره ایها؟
حامد
-
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۰
۰
۰
اگه مسئولین محترم اینقدر ما را فقیر نكرده بودند مجبور نمیشدیم پراید از رده خارج كره را سوار بشیم كه حالا ملت ما را مسخره كنند.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها