باشگاه وردربرمن اعلام کرد الکساندر نوری، سرمربی ایرانی‌الاصل فوتبال آلمان، تا پایان فصل هدایت تیم اول این باشگاه را برعهده خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۲۳۸۲
یک ایرانی سرمربی وردربرمن شد

به گزارش جام جم، نوری که هدایت تیم زیر 23 ساله‌های برمن را برعهده داشت، بعد از اخراج ویکتور اسکریپنیک، به عنوان سرمربی موقت برمن انتخاب شده بود، اما بعد از این‌که در سه دیدار ابتدایی روی نیمکت سبزها، توانست 4 امتیاز کسب کند، مدیران باشگاه قرارداد او را تا پایان فصل 17-2016 تمدید کردند.

فرانک باومن، نایب رئیس باشگاه وردبرمن به خبرنگاران گفت: الکساندر نوری در هفته‌های اخیر نشان داد که از احترام بازیکنان تیم برخوردار است و عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت. ما تصمیم گرفتیم تا این فرصت را به او بدهیم که به کاری که شروع کرده، ادامه دهد.

نوری بعد از پیروزی تیمش مقابل ولفسبورگ که اولین برد فصل برمن بود، خوشحالی ویژه‌ای به نمایش گذاشت که توجهات زیادی را جلب کرد. تیم او این هفته هم در خانه دارمشتات به یک امتیاز رسید.

نوری بعد از تمدید قراردادش گفت: این چالش بزرگی است، اما با کمک هم می‌توانیم آن را با موفقیت پشت سر بگذاریم. ما تیم فوق‌العاده‌ای داریم، یک تیم مربیگری باانگیزه و یک ساختار عالی. من منتظرم تا کارم را به خوبی انجام دهم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
بینام
-
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
۰
۰
الكساندركجاش ایرانیه .خودش تابعیت المانی گرفته .شاید فقط قورمه سبزی ازفرهنگ ایرانی یادش مونده
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها