مجله بسکتبال رادیو ورزش به بررسی موضوعات روز بسکتبال پرداخت.
کد خبر: ۹۵۰۵۶۹
واکنش بانوان بسکتبالیست به تصمیم جدید فیبا

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از رادیو ورزش، ابوالحسنی مربی بسکتبال درباره برگزاری کلینک آموزشی بسکتبال گفت: با پایان یافتن دوره نخست مسابقات آسیا چلنج نیاز سنجی ها انجام شد و راه های برطرف کردن این نیازها نیز شناسایی شد. بنابراین 13 و 14 آبان کلینیکی آموزشی برای مربیان و ورزشکاران با ابتکار هیئت استان قم و مدیر عامل باشگاه خلیج فارس برگزار می شود.
در ادامه برنامه نظرات مربیان بانوی بسکتبال درباره مخالفت فیبا با حضور بانوان محجبه در مسابقات بین المللی ارائه شد:
زهرا مرتضی زاده سرمربی تیم پالایش نفت آبادان: از شنیدن این خبر بسیار ناراحت شدیم. سال ها بازیکنان و مربیان برای حضور در عرصه های بین المللی تلاش کردند و بازی ها را با حجاب برگزار کردند به امید آن که فیبا در قوانینش تجدید نظر کند اما این اتفاق نیفتاد.
نعیمه ظفر مربی تیم ملی دانشگاه ها:جای سوال است که چرا در این چند سال در هیچ بازی بین المللی حضور نیافتیم که این ضعف بسکتبال ایران را نشان می دهد. اما در مسابقات داخلی ثابت کردیم حجاب هیچ گاه مانع پیشرفت بازیکنان و مربیان نشده است.
فاطمه کرم زاده نائب رییس بانوان بسکتبال: این مشکل نه تنها برای کشور ما مطح است بلکه برای تمامی تیم هایی که بانوان محجبه دارند مشکل ساز شده است. به طوری که نامه ای از بسکتبال آمریکا به فیبا ارسال شده تا این قانون لغو شود.
یاوری مدیر عامل باشگاه پتروشیمی درباره وضعیت آسیب دیدگی جمشیدی تصریح کرد جمشیدی در مسابقات آسیا چلنج مصدوم شد. دکتر به او دستور داده تا استراحت کند. به همین دلیل برای حضور در تورنمنت چین مشایخی را نیز با خود به همراه می بریم تا وضعیت جمشیدی مشخص شود و تکلیف حضورش در جام باشگاه های آسیا معین شود.
وی ادامه اسپانسرها تنها برای یکی دو فصل به لیگ می آیند و بعد از آن به هیچ دلیلی لیگ را ترک می کنند. مطمئنا این رفت و آمدها به لیگ آسیب می زند.
مجله بسکتبال چهارشنبه ها ساعت 9:05 با اجرای گل محمدی پخش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها