رسانه های ورزشی هلند تصمیم باشگاه آلکمار برای عدم همراهی ملی پوش ایرانی اش در دو بازی لیگ اروپا برابر تیم مکابی رژیم صهیونیستی را پوشش دادند.
کد خبر: ۹۵۰۵۲۱
بازتاب عدم همراهی آلکمار توسط جهانبخش برابر تیم رژیم صهیونیستی (تصاویر)

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از تسنیم ، باشگاه آلکمار هلند روز گذشته (سه شنبه) به طور رسمی در بیانیه‌ای از عدم همراهی علیرضا جهانبخش در دو بازی بازی این تیم برابر تیم مکابی رژیم صهیونیستی در لیگ اروپا خبر داد.

این تصمیم باشگاه آلکمار هلند بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های هلندی داشت. سایت فوتبال هلند به نقل از ماکس هویبرتز، مدیر اجرایی باشگاه آلکمار نوشت: جلسه‌ای با مدیر برنامه‌های علیرضا جهانبخش برگزار کردیم و در نهایت تصمیم گرفتیم از این بازیکن در دو بازی رفت و برگشت لیگ اروپا برابر تیم مکابی استفاده نکنیم.

وی در ادامه تاکید کرد که باشگاه آلکمار با درک شرایط حاکم میان ایران و اسرائیل بهترین تصمیم را اتخاذ کرد. بنابراین جهانبخش آلکمار را در دو بازی برابر مکابی همراهی نخواهد کرد و بازیکن دیگری جایگزین وی خواهد شد.

سایت مجله فوتبال اینترنشنال هلند نیز برای ساعاتی خبر عدم همراهی جهانبخش برابر تیم اسرائیلی را در صفحه اول خود قرار داد و متن بیانیه رسمی باشگاه آلکمار را منتشر کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها