عصرانه شنبه 3 مهر در گفت و گو با محمود خوراک چی کارشناس و مربی فوتسال به بررسی وضعیت تیم فوتسال کشورمان در جام جهانی کلمبیا پرداخت.
کد خبر: ۹۴۹۰۸۲
شجاعت،  عامل موفقیت فوتسالیست ها در جام جهانی

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از رادیو ورزش، محمود خوراک چی کارشناس و مربی فوتسال درباره برد ایران در برابر برزیل گفت: شجاعت ایرانی باعث برزیل را شکست دهیم. برد ما در مقابل برزیل یک اتفاق نبود. اگر صد بار دیگر هم با این تیم بازی کنیم آنان را شکست می دهیم. برزیلی ها ترجیح می دادند با آذربایجان روبرو شوند و از این که با ایران روبرو شدند استرس فراوانی داشتند.
وی افزود ورزشکاران ما در شهریور کارهای خارق العاده ای انجام دادند. ورزشکاران پارالمپیکی که با مدال های خود دنیا خیره کردند، ملی پوشان فوتسال نیز با شکست برزیل تاریخ ساز شدند.
کارشناس فوتسال ادامه داد ساده ترین بازی های جام جهانی بسیار سخت است. بازی ساده در مسابقات جهانی معنی ندارد. شجاعت، تمرکز بالا و عرق ایرانی قدرت ایران را به رخ جهان کشید. این تیم بهترین تیم فوتسال ایران است.
خوراک چی درباره بازی در مقابل پاراگوئه تصریح کرد پاراگوئه با توجه به بردی که ایران در مقابل برزیل کسب کرده است با تمام توان خود به میدان می آید. آن ها بازی های ایران را انالیز کرده اند. تیم ملی پاراگوئه جنگنده و حاشیه ساز است. آن ها سعی می کنند با مسائل حاشیه ای تکنیک های تیم ما را تحت شعاع قرار دهند. بازیکنان ما باید به مسائل جنجالی دامن نزنند. دچار غرور کاذب نشوند تا بتوانند بلوغ فوتسال ایران در دنیا به نمایش بگذارند.
عصرانه هر روز ساع 17:056 با اجرای اختر زورقچیان تقدیم شنوندگان می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها