برنامه مجله ورزشی جانبازان و معلولین چهارشنبه ۳۱ شهریور با حضور مظلومی، رئیس فدراسیون نابینایان وکم بینایان عملکرد ورزشکاران نابینا و کم بینا را در پارالمپیک ریو ۲۰۱۶ ارزیابی نمود.
کد خبر: ۹۴۸۶۰۳
رشد جهشی فوتبال ۵ نفره در پارالمپیک ریو

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از رادیو ورزش؛ مظلومی، رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان پیرامون عملکرد ورزشکاران نا بینا و کم بینا در پارالمپیک ریو گفت: تیم فوتبال ۵ نفره ما در پارالمپیک لندن رتبه ششم را بدست آورده بود ولی در ریو نائب قهرمان شد. در رشته دوومیدانی سه ورزشکار داشتیم و نسبت به پارالمپیک لندن، با وجود تعداد دوومیدانی کار کمتر ۲ مدال نقره گرفتیم. در بخش جودو ۳ جودوکار داشتیم که ۲ رتبه پنجمی و یک رتبه هفتمی حاصل کار جودوکاران ما بود.
مظلومی در خصوص برنامه های این فدراسیون برای رشته گلبال تاکید کرد: متاسفانه تیم ملی گلبال ما سهمیه حضور در پارالمپیک ریو را بدست نیاورد. در زمینه گلبال درحال انجام کارهای زیربنایی هستیم. در این راستا قرار است تیم ملی گلبال جوانان ما در آبانماه به رقابت های قهرمانی آسیا که برای اولین بار برگزار می شود؛ اعزام گردد. طبیعتا اردوهای تدارکاتی این بازی ها گلبالیست های ما را برای پارالمپیک ۲۰۲۰ آماده تر خواهد کرد.
داوری، سرپرست فدراسیون ناشنوایان و کم شنوایان در مورد انتخابات این فدراسیون و برنامه های پیش رو توضیح داد: در طول ۱۰ روز کاری برای انتخابات فدراسیون ثبت نام انجام می شود. تا کنون ۶ نفر ثبت نام کرده اند. سپس طی ۴۵ روز صلاحیت کاندیدها بررسی شده و نهایتا دو ماه بعد انتخابات انجام خواهد شد.
وی یادآور شد: مسابقات ۲۰۱۷ ناشنوایان یکسال پس از بازی های المپیک و در شهر سامسون ترکیه برگزار می شود. بنابر برنامه های از پیش تعیین شده تا آذرماه باید کلیه مسابقات ۱۸ رشته فعال ناشنوایان در استانهای مختلف برگزار شود و از آذرماه اردوهای تمرینی ورزشکاران منتخب شروع خواهد شد.
برنامه زنده مجله ورزش جانبازان و معلولان، کاری از گروه مسابقات ورزشی، با اجرای اکبر ارمنده، ساعت ۱۵:۰۵ روزهای چهارشنبه به مدت ۵۵ دقیقه بروی آنتن شبکه رادیویی ورزش می رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها