پس از زدن 2 گل به سپاهان

طارمی: در آینده بهتر کار می کنم

برانکو طلسم ۱۳ ساله اصفهان را شکست

3 امتیاز شیرین تر از «گز» پرسپولیس

پرسپولیس با برتری مقابل سپاهان به طلسم ۱۳ ساله نبردن‌های خود در اصفهان مقابل این تیم پایان داد.
کد خبر: ۹۴۷۷۷۲
3 امتیاز شیرین تر از «گز» پرسپولیس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، در ادامه هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران، سپاهان اصفهان از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه فولاد شهر میزبان پرسپولیس تهران است که این دیدار با برتری سه بر یک پرسپولیس به پایان رسید.

برای پرسپولیس در این دیدرار امید عالیشاه در دقیقه ۱۵ و مهدی طارمی در دقایق ۷۴ و ۶۱گلزنی کردند و تک گل سپاهان را نیز احسان حاج صفی در دقیقه ۲۲ به ثمر رساند.

نیمه نخست

دقیقه ۶: حرکت انفرادی علی علی‌پور از سمت راست و ارسال این بازیکن به درون محوطه جریمه سپاهان فرصت خوبی را برای شاگردان برانکو ایجاد کرد اما توپ بدون برخورد به کسی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیه ۱۵: سمت راست محوطه جریمه سپاهان پرسپولیسی ها صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند و در ادامه مسلمان با استفاده از این فرصت پاس خوبی را پشت محوطه جریمه برای امید عالیشاه ارسال کرد و او نیز با یک شوت پای راست زیبا، دروازه را باز کرد.

دقیقه ۲۲: احسان حاج صفی پشت محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد و با یک ضربه دقیق پای چپ دروازه را هدف قرار داد و توانست دروازه بیرانوند را باز کند.

نیمه دوم

دقیقه ۵۰: محسن مسلمان با استفاده از یک ضربه ایستگاهی توپ را روی دروازه ارسال کرد و در ادامه ضربه سر محمد انصاری از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیه ۵۸: پرسپولیسی‌ها پشت محوطه جریمه سپاهان صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند و در ادامه احمد نوراللهی پشت توپ قرار گرفت اما ضربه پای راست این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۶۱: روی حرکت خوب علی علیپور و پاس زیبای این بازیکن، مهدی طارمی درون محوطه جریمه سپاهان با دروازه‌بان حریف تک به تک شد و با یک ضربه زیبا دروازه را باز کرد.

دقیقه ۶۷: ارسال امید عالیشاه از سمت راست، مهدی طارمی را در فرصت خوبی قرار داد تا دروازه سپاهان را باز کند اما عملکرد به موقع اولیویرا این فرصت را از پرسپولیسی ها گرفت.

دقیقه ۶۹: فرید بهزاد کریمی فرصت خوی برای باز کرد دروازه به دست آورد اما تکل حسین ماهینی اجازه نداد دروازه پرسپولیس باز شود.

دقیقه ۷۴: پاس زیبای امید عالیشاه که از سمت چپ انجام شد، توپ را به مهدی طارمی رساند تا این بازیکن با یک ضربه بغل پا، دروازه سپاهان را برای بار سوم باز کند.

پرسپولیس با این پیروزی ۱۵ امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به تراکتورسازی در رده دوم جدول باقی ماند. این نخستین برد پرسپولیس مقابل سپاهان در اصفهان بعد از ۱۳ سال بود. آخرین برد سرخپوشان در لیگ برتر به تاریخ ۲۶ آبان ۱۳۸۲ برمی‌گشت که پرسپولیس با نتیجه دو بر یک و با گل‌های پژمان جمشیدی و افشین پیروانی دو بر یک میزبان خود را با هدایت وینگو بگوویچ شکست داد.

پرسپولیس امروز با ترکیب بیرانوند، محسن ربیع‌خواه، سید جلال حسینی، محمد انصاری، حسین ماهینی، محسن مسلمان، احمد نوراللهی، وحید امیری، علی علیپور، امید عالشیاه (دقیقه ۸۲ صادق محرمی) و مهدی طارمی به مصاف سپاهان رفت.

سپاهان نیز با ترکیب لی اولیویرا، موسی کولیبالی، شجاع خلیل زاده، آرمین سهرابیان، علی هلیچی، میلاد سرلک، رسول نویدکیا، احسان حاج صفی، مهرداد محمدی (دقیقه ۴۶، فرید بهزاد کریمی)، رضا میرزایی (دقیقه ۷۷ محرم نویدکیا) و پدرو هنریکه (جلال الدین علی محمدی ۶۶) به میدان رفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
عندلیب از سبزوار
-
۰۶:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۱
۰
۰
آخ كه اگه همینجوری برابر آبی ها بازی میكردین 6تا دیگم تو كیسه شون مینداختین افسوس...
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها