کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران، گفت: نباید نسبت به عدم استقبال از مسابقات گله کرد، چون دوستان و هم‌تیمی‌های سابق ما هم به سالن نیامدند.
کد خبر: ۹۴۷۰۲۸
حدادی: گله‌ای ندارم چون هم‌تیمی‌های ما هم به سالن نیامدند

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از تسنیم ، حامد حدادی در مورد قهرمانی یارانش در مسابقات آسیا چلنج اظهار داشت: یکی از آرزوهای من کسب یک عنوان قهرمانی در ایران بود که کمی دیر به آن رسیدم از طرفی نسبت به استقبال کم از این مسابقات بسیار ناراحت هستم. البته نباید چندان هم گله کرد چون بسکتبالی‌ها و هم تیمی‌های قبلی ما هم برای حمایت به سالن نیامدند.

وی ادامه داد: باید از این جوانان حمایت می‌شد که چنین اتفاقی نیفتاد و این بسیار ناراحت کننده است. به نظر من کسانی که در روز بازی با هند که همزمان با دربی فوتبال بود به سالن آمدند تماشاگران اصلی بسکتبال هستند و من دست تک تک آنها را می‌بوسم.

کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران، تصریح کرد: برای تیم ما حاشیه‌های زیادی ایجاد کردند، گفتند که این مسابقات بسیار ضعیف است ولی ما آنقدر خوب کار کردیم و اجازه نفس کشیدن به حریفان ندادیم. البته ژاپن با سیستم دفاعی خاص خود و اردن که همیشه برای ما مشکل ساز بوده حریفان قدرتمند ما در این تورنمنت بودند. چین هم با بازیکنان آینده‌داری به تهران آمده بود. ما بسیار منسجم کار کردیم و در فینال فقط 47 گل خوردیم.

حدادی در پایان گفت: من نمی‌دانم چه زمانی جامعه بسکتبال می‌خواهد هم دل شود با چنین حاشیه‌های همیشگی که وجود دارد مشخص است که پیشرفت نمی‌کنیم، ما نباید به اصطلاح زیرآب همدیگر را بزنیم، اینگونه کارها بسیار زشت است. من خوشحالم که در تهران قهرمان شدم ولی این سوال در ذهنم وجود دارد که چرا به اندازه کافی حمایت نشدم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها