در نشست خبری رئیس کمیته بین المللی پارالمپیک مطرح شد؛

مرگ گلبارنژاد همه را شوکه کرد / اعلام نتایج تحقیقات، به زودی

نشست خبری رئیس کمیته بین المللی پارالمپیک، برای پاسخگویی به حادثه دلخراش بهمن گلبارنژاد با حضور مسئولان و مسعود اشرفی، رئیس کمیته ملی پارالمپیک، ایران برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۶۶۰۳
مرگ گلبارنژاد همه را شوکه کرد / اعلام نتایج تحقیقات، به زودی

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، فیلیپ کریون در ابتدای نشست گفت: نمی توانیم درباره اتفاق رخ داده برای گلبارنژاد صحبتی کنیم و باید تحقیقاتمان را تکمیل کنیم تا درخصوص چگونگی این حادثه مطمئن شویم.

وی افزود: برای نخستین بار چنین اتفاقی در تاریخ بازی های پارالمپیک رخ می دهد. مسابقات دوچرخه سواری در خیابان انجام می شود و تمام موارد لازم برای برگزاری ایمن و مهندسی مسابقات انجام شده است تا مانع تصادف شود.

رئیس کمیته بین المللی پارالمپیک در پاسخ به این سوال که چرا انتشار این خبر از سوی کمیته بین المللی پاالمپیک طول کشیده است, اظهار داشت: باید اتفاق روی داده را بررسی می کردیم. در وهله اول باید به خانواده اش خبر می دادیم و امیدوارم در آینده شاهد چنین اتفاقات تلخی نباشیم.

وی در پاسخ خبرنگار دیگری مبنی بر اینکه آیا در پی این حادثه شخصی مواخذه می شود، گفت: تحقیقات مان را انجام می دهیم تا در جریان حادثه روی داده قرار گیریم سپس تصمیم گیری خواهیم کرد.

کریون افزود: حادثه ای که برای گلبارنژاد رخ داد و باعث مرگش شد جامعه پارالمپیکی را در شوک فرو برد. ما به سرعت تحقیقات لازم را درخصوص چگونگی روی دادن این حادثه انجام می دهیم. مسئولان ایرانی از ما خواسته اند تا پیگیر این موضوع باشیم و ما هم با مسئولان برگزاری مسابقات و IOC درباره بررسی اتفاق صحبت کرده و خواستار پیگیری شده ایم و تا هفته آینده خبر می دهیم.

رئیس کمیته بین المللی پارالمپیک خاطرنشان کرد: مسیر مسابقه مشکلی نداشته اما ما تحقیقاتمان را برای اطمینان انجام می دهیم. من و همسرم علاقه فراوانی به ایرانی ها داریم و این حادثه بسیار مرا متاثر کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها