دور یک میز چهارشنبه 24 شهریور در گفت و گو با مریم هاشمی سرمربی سابق تیم ملی والیبال بانوان و علی پورعروجی مدیر تیم ملی"ب" به بررسی مسابقات والیبال جام باشگاه های زنان آسیا پرداخت.
کد خبر: ۹۴۶۲۶۲
مربی والیبال بانوان: ملی پوشان چیزی برای از دست دادن نداشتند

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از رادیو ورزش، مریم هاشمی سرمربی سابق تیم ملی والیبال بانوان درباره تیم ملی بانوان گفت: 9 سال است که تیم بانوان ما در رقابت های جام باشگاه های آسیا حضور می یابد. امسال توانستیم مقام پنجم را کسب کنیم این جایگاه بهترین جایگاه ایران در 9 دوره بوده است. علت کسب این نتیجه به سابقه حضورمان رقابت های جام باشگاه های آسیا بر می گردد. در سال های اخیر کادر فنی و بازیکنان به دلیل آن که نتوانسته بودند مقامی کسب کنند دل زده شدند و هیچ چیز برای از دست دادن نداشتند. اما خوش بختانه این بار با هم دلی و انگیزه جدید توانستند به جایگاه پنجمی دست یابند.
وی افزود حضور یک مربی خارجی در کوتاه مدت نمی تواند تاثیری چندانی در جایگاه بازیکنان داشته باشد. جایگاه پنجمی جرقه ای شد هم برای مربیانی که دچار رکود شدند و هم بازیکنان که راه خود را با انگیزه بیشتری ادامه دهند. لازم است فدراسیون نیز از بانوان حمایت بیشتری انجام دهد و پشتوانه سازی برای این تیم را جدی بگیرد تا بتوانیم در سال های آینده به سکوهای بهتری در آسیا دست یابیم که البته کار بسیار سختی است.
علی پورعروجی مدیر تیم ملی"ب" درباره سطح تیم ملی بانوان خاطر نشان کرد در حال حاضر سطح والیبال بانوان در آسیا سطح بسیار بالایی است. به همین دلیل باید برنامه داشته باشیم. قطعا سرمایه گذاری که در بخش مردان انجام شده است در بخش بانوان صورت نمی گیرد. زمینه پیشرفت برای مربیان داخلی در گرو رقابتی شدن مسابقات در لیگ است. البته نیاز به زمان داریم. بانوان برای رسیدن به موفقیت انگیزه فراوانی دارند.
دور یک میز هر شب ساعت 21:05 با اجرای محسن ابوفاضلی به بررسی موضوعات روز ورزش می پردازد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها