تیم ملی والیبال بانوان ایران در سومین مسابقه خود در جام کنفدراسیون والیبال آسیا مغلوب تایلند شدند.
کد خبر: ۹۴۵۷۵۵
جام کنفدراسیون آسیا- سومین شکست پیاپی برای دختران والیبالیست

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از فدراسیون والیبال ، تیم ملی والیبال بانوان ایران در چارچوب روز سوم رقابت‌های والیبال قهرمانی کنفدراسیون زنان آسیا، مقابل تیم والیبال زنان تایلند به میدان رفت و در پایان با نتیجه 3 برصفر مغلوب این تیم که یکی از شانس‌های اصلی سکوی این دوره مسابقات است، شد.

تیم ملی والیبال بانوان ایران در دو دیدار قبلی خود مقابل تیم‌های ملی ویتنام (میزبان) و چین تایپه متحمل شکست 3بر 2 و 3 بر صفر شده بود.

مایدا چیچیچ نگین شیرتری، مهسا صابری، فرنوش شیخی، نگار کیانی، ندا چملانیان و زینب گیوه را برای شروع این دیدار به میدان فرستاد و از نفرات اصلی خود استفاده نکرد. نخستین امتیاز این ست و این دیدار روی یک رالی طولانی به تیم ایران رسید. در ادامه تیم تایلند با اتکا به حملات سرعتی که روی پاس‌های عالی پاسورشان خلق می‌شد از ایران پیش افتادند و با استفاده از همین فاکتور موفق شدند در ست اول 25 بر 12 مقابل تیم ملی ایران به برتری برسد.

در ست دوم تیم ملی ایران نسبت به ست اول آغاز بهتری داشت. مایدا همان ترکیب ست اول را به میدان فرستاده بود و از نفرات اصلی خود استفاده نکرد. شاگردان مایدا در این ست در دفاع روی تور پراشتباه بودند. تایلندی‌ها 5 امتیاز اختلاف ایجاد کردند و در امتیاز 16 بر 9 به دومین وقت استراحت فنی این دیدار رفتند. بازیکنان ایران در این ست هم نتیجه را مانند ست اول 25 بر 12 واگذار کردند.

ست سوم از همان ابتدا با برتری بازیکنان تایلند همراه بود. شکوفه صفری در این ست به جای سودابه باقرپور به میدان آمده بود. اولین وقت استراحت فنی این ست با اختلاف 5 امتیازی بین دو تیم همراه بود. بازیکنان ایران در ادامه توانستند اختلاف امتیاز را کاهش دهند و در نهایت در حالی که نمایش بسیار بهتری نسبت به دو ست اول و دوم بازی داشتند این ست را با حساب 25 بر 21 واگذار کردند.

تیم ملی والیبال بانوان کشورمان پس از قبول این شکست و قرار گرفتن در رده چهارم گروه خودف باید با تیم اول گروه مقابل که یکی از دو تیم چین یا ژاپن خواهد بود، دیدار کند. حریفی که پس از دیدار دو تیم چین و قزاقستان مشخص خواهد شد.

پنجمین دوره رقابت‌های قهرمانی کنفدراسیون زنان آسیا، از 13 شهریور به میزبانی کشور ویتنام و حضور 8 تیم برتر آسیا آغاز شده است و تا 24 شهریور ادامه خواهد داشت. مرحله گروهی رقابت‌های AVC کاپ امروز به پایان می‌رسد و تیم‌ها برای رسیدن به جمع 4 تیم نهایی به مصاف هم خواهند رفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها