سرمربی تیم فوتبال استقلال ابراز امیدواری کرد دیدار این تیم برار پرسپولیس یکی از زیباترین دربی هایی باشد که تاکنون برگزار شده و من اولین شهرآوردم را روی نیمکت تجربه می کنم.
کد خبر: ۹۴۵۷۱۲
منصوریان : در شرایط خوبی به مصاف پرسپولیس می رویم

به گزارش جام جم ورزشی به تقل از باشگاه خبرنگاران جوان علیرضا منصوریان در نشست خبری قبل از دیدار با پرسپولیس گفت:ضمن تشکر از خبرنگاران جا دارد به بهادر عبدی، همچنین درگذشت پدر حمیصی را تسلیت بگویم.

وی ادامه داد: تیم ما به لحاظ روحی و روانی و فیزیکی برای این بازی آماده است .بعد از بازی با ماشین سازی تلاش کردیم از لحاظ روحی بازیکنان را به شرایط ایده آل برسانیم.

منصوریان ادامه داد: دوستان من در گروه آنالیز باشگاه استقلال دقت عمل زیادی به خرج دادند و از هفته های قبل می‌دانستند که روز جمعه باید به مصاف پرسپولیس برویم. باید بگویم ما با تیم پرسپولیس در مستطیل سبز رقیب هستیم و در خارج از مستطیل رفیق هستیم .از ۱۵ روز پیش آنالیز پرسپولیس را آغاز کردیم. می‌دانم تیم حریف از کادر فنی خوب و قوی برخوردار است. برانکو ۶ سال در تیم ملی حضور داشت و به همین دلیل برای من قابل احترام است.

سرمربی استقلال با اشاره به تقابل با برانکو نیز تصریح کرد: این تقابل برای من و برانکو فرق می کند و به عملکرد چند هفته دو تیم برای این بازی ارتباط ندارد .اولین شهراوردم را روی نیمکت تجربه می‌کنم و می‌دانم دربی زیبایی را شاهد خواهیم بود. وقتی خواسته های دو تیم را کف ترازو می‌گذاریم می‌دانیم که بازی زیبایی را شاهد خواهیم بود.

علیرضا منصوریان در ادامه بیان کرد: دربی مانند رانندگی نیست. این مسابقه به گذشته نفت من ربطی ندارد. نمی خواهیم دربی برای ما آزمون و خطا باشد.

وی افزود : تیم ما از شرایط خوبی برخوردار هستند و باید بگویم بازیکنان با تمرکز خوبی در تمرینات حاضر می شوند و حس می‌کنم که بازیکنانمان برای فردا چه انگیزه ای دارند.

وی در رابطه با دیدار با مظلومی گفت: من سرزده خدمت مظلومی رفتم و به یک انرژی ای نیاز داشتم که با دیدن مربی سابق خودم و مربی ای که سال ها در دربی بوده به آن رسیدم .شب گذشته نیز به مظلومی گفتم که من پرچمدار مردم هستم هنگامی که با مظلومی دیدار کردم سبک شدم. من چند روز پیش خودم را جای مظلومی گذاشتم و هنگامی که او را دیدم سبک شدم.

منصوریان در رابطه با استرسی که برای این دیدار خواهد داشت گفت: من با انرژی هستم و هنگامی که حس کنم نشاط ندارم از خانه بیرون نمی‌روم. ما فردا دفاع و حمله را در برنامه داریم و بعد دربی نشاط اول را خواهیم داشت.

سرمربی استقلال تصریح کرد: من از هواداران تشکر می کنم که حمایت کامل آنها را دارم همچنین احساس می کنم باشگاه هم حمایت کامل می کند. البته برخی می گویند ما چیزی نگفتیم اما به طور حتم خبرنگاران بدون منبع چیزی نمی نویسند! البته از برخی پیشکسوتان هم گله دارم. مسیر و هدف ما یکی است و پرچم جابجا می‌شود. برخی پیشکسوتان در سال95 صحبت کردنشان شروع شد. حریفمان برانکو و کریم باقری از ما حمایت می‌کنند. باقری از ما حمایت می کند اما پیشکسوت ما از ما حمایت نمی کند پرسپولیس تنها از پرسپولیس می خورد و استقلال هم از استقلالی!

وی خاطرنشان کرد: برخی از بازیکنان ما اولین دربی شان را پشت سر می‌گذارند. اما من از لحاظ روحی و روانی آنها را برای این بازی آماده کردم.

علیرضا منصوریان در خصوص اینکه استقلال اتلتیکویی بازی خواهد کرد گفت: سعی می کنیم سبک بایرن مونیخ را هم به این سبک بازی اضافه کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها