سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: من از 28 روز گذشته کاملا رضایت دارم و از بزرگترهای تیمم مهدی رحمتی و خسرو حیدری تشکر می‌کنم.
کد خبر: ۹۴۳۷۵۶
منصوریان: از ۲۸ روز گذشته کاملا رضایت دارم/پادوانی فقط دو ماه بازی نکرده است

به گزارش جام جم آنلاین ، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار با ماشین‌سازی تبریز در خصوص آخرین شرایط تیم استقلال و مسابقه فردا اظهار داشت: ما دو مسئله را در این 28 روز دنبال می‌کردیم و خدا را صد هزار مرتبه شکر که به شرایط ایده‌آل بدنی رسیدیم. از طرف دیگر 10-11 بازیکن جدید داریم که سعی کردیم آنها را با هم هماهنگ کنیم. ما خواستیم آنها به وحدت تاکتیکی برسند و من از 28 روز گذشته کاملا رضایت دارم و از بزرگترهای تیمم مهدی رحمتی و خسرو حیدری تشکر می‌کنم.

وی در ادامه نشست خبری تاکید کرد: خوشحالم که سومین تیم استان آذربایجان به لیگ برتر آمده و این تیم یکی از تیم‌های استخوان‌دار لیگ برتر است و به شخصه هر وقت دربی تبریز را نگاه می‌کنم خوشحال می‌شوم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تاکید کرد: از این پروسه سخت عبور کردیم و دنبال این بودیم که بازیکنان جدید‌مان با بازیکنان قدیم ما بیشتر همسو باشند و بدانند استقلال چه شرایطی دارد. پرسپولیس و استقلال قابل مقایسه با تیم ملی هستند. خسرو حیدری و مهدی رحمتی در 28 روز تعطیلی لیگ خیلی به ما کمک کردند و از آنها تشکر می‌کنم.

منصوریان ادامه داد: یک تشکر ویژه از افتخاری و هیأت مدیره دارم. در یک مسیر همیشه نمی‌توان موفق بود یا همیشه هم شکست نمی‌خوریم اما در این مسیر حمایت مدیرعامل و هیأت مدیره را داشتم که از آنها تشکر می‌کنم. ما بیشترین انرژی را از هواداران می‌گیریم. در ورزشگاه آزادی اجازه ندادیم هوادارانمان بیایند اما در کمپ استقلال آنها همیشه حضور دارند و ما از آنها انرژی مثبت می‌گیریم و برای موفقیت تلاش می‌کنیم.

وی در خصوص شناختش از ماشین‌سازی تبریز گفت: من دو بازی این تیم را دیده‌ام و متوجه شدم از دقیقه 40 دو بازیکن از این تیم اخراج شدند. البته آنها جوان بودند ولی به نظرم خطیبی تیم خوبی را جمع کرده و مطمئنا فردا با قدرت مقابل ما ظاهر می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تاکید کرد: در این 28 روز مرتب سعی کردم به بازیکنانم بگویم که همه تیم‌ها می آیند که جلوی استقلال و پرسپولیس مقاومت کنند که یا به فرم ایده‌ال برسند و یا دیده شوند. من برای آنها تعریف کردم که اگر آنها هر چقدر تلاش می‌کنند شما باید بیشتر تلاش کنید تا حریف را شکست دهید. سعی ما این است که اولین سه امتیاز مسابقه لیگ امسال را که به نظرم خیلی دیر است دشت کنیم. این را هم بگویم انرژی که این روزها از بازیکنانم برای بازی فردا می‌بینم در ابتدای لیگ از آنها ندیده بودم.

به گزارش فارس، منصوریان در اواسط نشست خبری ضمن دعوت از هواداران تیم استقلال که همیشه حامی این تیم بوده‌اند به ورزشگاه در پاسخ به این سؤال که آیا پادوانی که یک فصل دور بوده می‌تواند به استقلال کمک کند، گفت: پادوانی یک فصل دور نبوده و فقط 2 ماه بازی نکرده است. شما 2 ماه را یک فصل می‌بینید؟ اواخر اردیبهشت بود که او بازی کرد و در نیم‌فصل اول به میدان نرفت اما او میانگین قدی تیم ما را بالا می‌برد و در این 10 -12 سال اخیر هم در پست مدافع وسط بازی کرده و می‌تواند به ما کمک کند. همچنین حقدوست هم از نفت به استقلال آمده و من از او تشکر می‌کنم و از علی دایی دوست خوبم ممنون هستم که با یک تلفن این بازیکن را به ما داد.

منصوریان در ادامه اظهار داشت: می‌خواهم دو نکته را بگویم. هواداران استقلال برای دیدن تمرینات ما به ورزشگاه آزادی نیایند زیرا اجازه ورود به آنها داده نمی‌شود و ما شرمنده می‌شویم. 2 هوادار چند روز پیش از کهگیلویه آمده بودند و چون آنها را به تمرین راه نمی‌دادند من نیم ساعت مقابل در ورزشگاه آزادی با آنها صحبت کردم و از آنها دلجویی کردم اما در تمرینات ما بر روی خبرنگاران باز است. هر چند امروز چون می‌خواهیم کار تاکتیکی انجام دهیم تمرینات ما بسته است. یک روز در هفته در تمرینات ما بسته است.

وی با گلایه از حضور برخی خبرنگاران جوان در نشست‌های خبری بعد از مسابقه عنوان کرد: من معمولا خبرنگاران را با عنوان رسانه‌هایشان می‌شناسم. در نشست‌های قبل از بازی چهره‌های خبرنگاران آشناست و من شاهد حضور خبرنگاران قدیمی هستم. اما در نشست‌های بعد از مسابقه معمولا خبرنگاران جوانی به نشست می‌آیند و یک پسر 18 ساله من را نقد می‌کند. در حالی که من دوست دارم اگر قرار است نقد شوم و سؤال فنی از من پرسیده شود توسط خبرنگاران استخوان خرد کرده باشد که عقبه‌ای دارند. من این گله را از سازمان لیگ دارم زیرا در دو بازی قبلی پسر 18 ساله‌ای آمده بود و سوالات عجیبی می‌پرسید و می‌گفت فاصله خط دفاع و یا خط حمله چند یارد باید باشد؟ من دوست دارم اگر نقد می‌شوم با نقد خبرنگاران قدیمی و استخوان خرد کرده باشد نه سؤالات عجیب یک پسر 18 ساله.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد دربی گفت: در حال حاضر تمام تمرکز ما بر روی مسابقه فرداست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها