علیرضا حقیقی، دروازه‌بان اول تیم ملی ایران در جام‌جهانی بود اما این دروازه‌بان در دو بازی مقدماتی ایران در جام‌جهانی مقابل قطر و چین روی نیمکت نشست.
کد خبر: ۹۴۳۶۲۲
علیرضا حقیقی: تیمم را معرفی نمی‌کنم

به گزارش جام جم آنلاین او بعد از بازگشت به ایران و قبل از سفر به اروپا به سوالات ما پاسخ گفت.

الان وضعیت شما به چه صورت است؟

هنوز هیچ چیز مشخص نیست. من تازه قراردادم را لغو کردم و به همین دلیل هنوز تیم من معلوم نیست. زمان نیاز داریم تا قرارداد جدید را ببندم.

پیشنهادی دارید؟

چند پیشنهاد هست؛ اما هنوز صددرصد نشده.

به کدام تیم نزدیک‌ترید؟

من اخلاق خاصی دارم. تا چیزی قطعی نشود، درباره‌اش حرف نمی‌زنم. درباره تیم آینده هم همین طور است. چند پیشنهاد وجود دارد که همزمان در حال مذاکره هستیم.

مدیر برنامه دارید؟

بله. فردی هست که در اروپا همه کارهایم را به او سپرده‌ام.

مدیر برنامه‌ها در اروپا به صورت کاملا قانونی کارمی‌کند. درست است؟

بله. در اروپا مدیر برنامه همه وظایف را به عهده دارد و باشگاه‌ها هم می‌دانند طرف ماجرا چه سمتی دارد.

درست بر خلاف ایران...

در ایران که مدیر برنامه به صورت قانونی نداریم یا کم داریم. چند نفرند که مدرک کار را گرفته‌اند و بقیه هم دلال هستند. البته به کسی توهین نمی‌کنم. منظورم این است که کارشان به گونه‌ای است که دلالی تعریف می‌شود. باز هم تاکید می‌کنم به کار بردن واژه دلال برای بی‌احترامی به احدی نیست (سرفه می‌کند).

سرما خورده‌اید؟

خیر. اثرات همان آتش‌سوزی است.

راستی کسی درباره آن صحبت نکرد. چه شد؟

همه چیز در چند دقیقه اتفاق افتاد. مشغول تمرین بودیم که دودی غلیظ تمام جزیره را گرفت. تا به ساختمان پناه ببریم طول کشید و دود را استشمام کردیم. همان چند دقیقه کار خودش راکرد و سرب هوا تمام ریه‌های ما را پر کرد. به خاطر همان چند دقیقه دو هفته است که سرفه می‌کنم.

بازی با قطر و چین را چطور دیدید؟

فکر می‌کنم در هیچ‌یک از دو بازی اهداف تاکتیکی کارلوس‌ کی‌روش صددرصد پیاده نشد. بازی اول را به شکر خدا بردیم اما بازی دوم باوجود برتری نتوانستیم بیشتر از یک امتیاز بگیریم. نمی‌دانم اسمش را بدشانسی باید گذاشت یا بی‌دقتی بازیکنان ما. به هر حال قسمت نبود شش امتیازی شویم.

بیست و چند روز دیگر با ازبکستان صدرنشین بازی داریم. به نظر بازی سختی است؟

تیمی که می‌خواهد به جام‌جهانی برسد، نباید نگران این حرف‌ها باشد. این‌که در چه زمینی به مصاف چه تیمی می‌رود. ضمن این‌که الان زود است جدول را به این صورت تقسیم کنیم. هنوز رتبه‌بندی جدول واقعی نیست. ما برای آن‌که به جام‌جهانی برسیم، مجبوریم از ازبکستان امتیاز بگیریم اما اگر هم امتیاز نگرفتیم، بعد از آن بازی پنج بازی دیگر هم داریم.

درباره چارچوب دروازه تیم ملی حرفی نمی‌زنید؟

فرقی ندارد چه کسی در دروازه باشد. مهم کشور عزیزمان و سربلندی ایران است. تلاشم را می‌کنم بهترین باشم اما تصمیم با سرمربی است. فقط همین را می‌گویم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها