چینی‌ها قوی شده‌اند، اما می‌شود شکستشان داد

رضا شاهرودی: کی‌روش‌کارش را بلد است

یکی از خوش تیپ ترین پرسپولیسی های تاریخ افشا کرد پیشنهاد بازی در سینما را رد کرده است.
کد خبر: ۹۴۳۲۵۲
مرد خوش تیپ فوتبال ایران پیشنهاد بازیگری را رد کرد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از رکنا ،رضا شاهرودی ستاره پیشین تیم ملی و باشگاه پرسپولیس که بی شک یکی از خوش‌تیپ‌ترین‌های دهه ۷۰ فوتبال ایران بوده است، حرف‌های جالبی درباره فوتبال ایران، فوتبالش و حاشیه فوتبالش زده است. او در بخشی از این گفت و گو درباره پیشنهاد هنرپیشگی سخن گفته است. رضا که پرسپولیسی‌ها او را مالدینی صدایش می کردند، درباره روزهای پایان فوتبالش گفت: «فوتبالم که تمام شد، پیشنهاد بازی در سینما را هم داشتم.»
این پیشنهاد بازی در سینما از جانب چه کسی بوده است؟ او این ماجرا را برای‌مان تعریف می‌کند:« خانم پوران درخشنده لطف کردند و به من پیشنهاد بازی در نقش اصلی یک فیلم را دادند. پیشنهادشان این بود که من نقش یک بچه پایین شهری را بازی کنم که خوش تیپ است و دخترهای پولدار بالای شهری را اغفال می‌کند و ثروت شان را به جیب می‌زند. از ایشان ۴۸ ساعت مهلت خواستم. هرچه فکر کردم ، دیدم من آدم بازی در سینما و جلوی دوربین نیستم. اگر بروم و بازی کنم، خودم و اسم رضا شاهرودی را خراب می‌کنم. برای همین از ایشان عذر خواستم و فکر کنم خود ایشان هم دیگر این فیلم را نساختند.»
او در پاسخ به این پرسش که فکر نمی‌کنی اگر می‌رفتی، می‌توانستی مثل پژمان جمشیدی راه جدیدی برای شهرت و ثروت پیدا کنی؟ گفت: «راستش را بخواهی نه. اتفاقا من خودم خیلی پژمان را برای بازی در این سریال تشویق کردم. پژمان از جوانی هم همین استعداد را داشت. او ، مهرداد میناوند و بهنام ابوالقاسم پور بین بچه‌های ما استعداد هنرپیشگی را داشتند. البته استعدادشان بازی در کارهای طنز بود. همین پژمان یک نقش جدی بازی کرده بود ، به نظرم اصلا خوب در نیامده بود اما سریال پژمان و کارهای طنزش بی نظیر است.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
نرم افزار موبایل
-
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
۰
۰
باغیرت ، كار خوبی كردی ، نقشش آبكی بود ، در شان شما نبود
امیرعلی
-
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
۰
۰
این كجاش خوش تیپه؟ پور مخبر از این خوش تیپتره . خوب شد نرفت سینما والا سینما خراب میشد.
من
-
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
۰
۰
این خوش تیپه مثلا؟؟؟خوش تیپ ندیدید
بهنام
-
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
۰
۰
نه شاهرودی خوشتیپه، نه درخشنده كارگردان
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها