باشگاه استقلال دو بازیکن دیگر را برای ثبت قرارداد به هیات فوتبال فرستاد.
کد خبر: ۹۴۱۷۰۶
سرگردانی 2 بازیکن استقلال برای ثبت قرارداد در هیات فوتبال

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از فارس ، مسئولان باشگاه استقلال دو بازیکن را برای ثبت قرارداد به هیات فوتبال فرستادند و نکته جالب اینجا است که هیچ یک از مسئولان مربوط به عنوان نماینده باشگاه استقلال این نفرات را همراهی نکردند تا این دو بازیکن بیش از 30 دقیقه در هیات فوتبال معطل بمانند.

پیش از این پندار توفیقی به هنگام ثبت قرارداد بازیکنان سرشناس خودش را به هیات فوتبال می‌رساند اما دو بازیکن استقلال بدون نماینده راهی هیات فوتبال شدند.

جالب اینجا است که علی سیار و عظیم گوک در حالی به هیات فوتبال رفتند که نصرالله عبداللهی هم به عنوان سرپرست آنها را همراهی نکرد.

رضا عابدینی دبیر هیات فوتبال استان تهران در این خصوص به خبرنگار ورزشی فارس گفت:مجتبی حقدوست از آنجا که از یک تیم تهرانی به استقلال پیوست نیازی به همراه و نماینده باشگاه نداشت اما این دو نفر با توجه به انتقالشان از تیم‌های شهرستانی باید با نماینده به باشگاه بیایند.

وی افزود: پیش از این توفیقی از استقلال برای ثبت بازیکنان به هیات فوتبال می‌آمد اما وی امروز همراه این بازیکنان نیامد. ما هم منتظر هستیم تا یک نماینده از باشگاه استقلال برای ثبت قرارداد این بازیکنان به هیات فوتبال بیاید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها