دروازه‌بان سابق پرسپولیس در گفت‌و گویی درباره بازی در تیم نروژی و بازگشتش به تیم ملی صحبت کرده است.
کد خبر: ۹۴۱۱۶۵
سوشا رابطه‌اش با برانکو را با کاسیاس-مورینیو مقایسه کرد!

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از 11 نیوز ، دروازه بان سابق پرسپولیس در مصاحبه ای مدعی شد احترام متقابل در ایران رو به نابودی است. این دروازه بان که در حال حاضر در تیم دسته دومی میاندالن اتریش بازی می کند در این مصاحبه با بیان اینکه همچنان هوادار سخت پرسپولیس است گفت: «من شخصا ترسی از رقابت ندارم و حاضرم با بزرگترین دروازه‌بان‌ها رقابت کنم. به هر حال یا حقت را می‌گیری یا نمی‌گیری. من قبل از پیوستن به پرسپولیس هوادار این تیم بودم و حالا هم که از این تیم جدا شده‌ام هوادار سر سخت این تیم هستم و نتایج و بازی‌های تیم را دنبال می‌کنم. به خاطر پرسپولیس هوادار این تیم هستم و برایم فرقی نمی‌کند که چه کسی بازی می‌کند. مربی و بازیکن در این تیم در رفت و آمد هستند و تنها چیزی که می‌ماند اسم بزرگ پرسپولیس است که در آسیا تک است.»
مکانی در ادامه در پاسخ به این سوال که تیمی که در نروژ به آن پیوسته تیم ناشناخته ای است گفت: «در نروژ هم پرسپولیس را نمی شناسند. شما از فوتبال ایران به هیچ عنوان نمی‌توانید به رئال مادرید برسید هر کسی هم که ادعا می‌کند که می‌تواند این کار را انجام دهد، نمی‌شود و این موضوع قابل اجرا نیست. من به کشوری آمده‌ام که بازیکنان زیادی از این کشور به لیگ‌های معتبر رسیده‌اند.»
سوشا مکانی پس از آن گفت: «من پرسپولیس را ترک نکردم، قرارداد دو ساله‌ای با این تیم داشتم که به پایان رسیده بود. مربیگری چیز سلیقه‌ای است. سرمربی یک تیم می‌تواند از کاسیاس خوش‌اش بیاید یا بدش بیاید و اگر از نویر خوش‌ات بیاید دلیل بر بد بودن کاسیاس نیست. به نظر من مربیگری یک چیز سلیقه‌ای است و وقتی من دیدم می‌توانم شرایط بهتری را در جای دیگری داشته باشم تصمیم به ترک تیم گرفتم و این دلیل بر خوب بودن یا بد بودن تیم قبلی نمی‌شود. البته مسائل زیادی در این موضوع درگیر هستند که چرا می‌توان در یک تیم موفق شد و در یک تیم نمی‌توان؟»

دروازه بان سابق پرسپولیس که عملکردش در این تیم با انتقادات فراوانی همراه بود در ادامه گفت: «چیزی که در اینجا دیدم احترام متقابل هوادار با بازیکن است که در ایران ندیدم. در پایان بازی حتی اگر تیمی ببازد هواداران را در برد و باخت پشت خودت حس می‌کنی. اینجا هوادار همیشه کنارت است و فقط تو را به خاطر برد نمی‌خواهد. این چیزی است که در ایران کمرنگ‌تر شده، در اینجا همه با هم می‌بازیم و همه با هم می‌بریم و این موضوع جا افتاده است و در ایران کمتر دیده می‌شود.»

سوشا مکانی که در سال گذشته حاشیه های زیادی داشت درباره بازی در تیم ملی با بیان اینکه به تیم ملی برمی گردم، گفت: «در زمان کی‌روش اکثر اردوهای مهم را بودم و در مقدماتی جام‌جهانی فقط دو مسابقه را از دست دادم .حتی مسافر جام‌جهانی هم بودم و به خاطر محرومیتی که در بازی با نیجریه داشتم به این مسابقات نرفتم. سال گذشته به خاطر شرایط ویژه‌ای که برایم به وجود آمد و مقصر هم خودم بودم، در مسابقات جام‌جهانی روسیه هم از فدراسیون نامه داشتم و مدارکم در باشگاه موجود است و نمی دانم چرا برای این اردو دعوت نشدم. اینکه در حال حاضر فقط و فقط وظیفه‌ام را انجام می‌دهم و آن هم تمرین کردن و انجام بازی‌های خوب است. از خودم راضی هستم و با این روند به تیم‌ملی برمی‌گردم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها