می خواهند استقلال و پرسپولیس را زمین بزنند

صحبتهای جنجالی وزیر ورزش

وزیر ورزش و جوانان گفت: ورزش عمومی یک حق و مطالبه ای عمومی است که باید همه مردم از آن بهرمند شوند.
کد خبر: ۹۳۸۲۶۶
گودرزی: ورزش همگانی، حق و مطالبه ای عمومی است

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه رادیویی ایران، محمود گودرزی در گفت و گو با برنامه «خانه و خانواده» رادیو ایران به شرح عملکرد دولت در حوزه ورزش و جوانان پرداخت و در این باره گفت: وزارت ورزش در حوزه جوانان مسئول هماهنگ سازی نهادهایی است که دولت، حاکمیت و قانون گذاری موظف به انجام آن هستند؛ و این وزارتخانه وظیفه پیگیری مطالبات جوانان است.

وی با اشتباه دانستن رویکرد عمومی مردم به وزارت ورزش، افزود: این وزارتخانه به تنهایی مسئول و مجری پیگیری مطالبات و خواسته های جوانان نیست؛ در واقع وظیفه و اختیاراتی که قانونگذار برای بخش جوانان در وزارت ورزش قرار داده این است که بتواند مطالبات خود را از دستگاه هایی که ملزم به ارائه خدمات ویژه هستند، پیگیری کند.

نشاط اجتماعی ضرورت حیات بقای هر جامعه است

وزیر ورزش و جوانان به نشاط اجتماعی و اقدات دولت در این حوزه پرداخت و تصریح کرد: نشاط اجتماعی ضرورت حیات بقای هر جامعه است، جامعه ای اگر در خود نشاط اجتماعی برخوردار نداشته باشد؛ قطعا با مشکل روبرو خواهد بود.

گودرزی در بخش دیگر سخنانش ، عدم وجود نشاط اجتماعی را یکی از دلایل بروز آسیب های اجتماعی، دانست و به رویکرد دولت اشاره کرد وگفت: یکی از رویکردهای اصلی دولت یازدهم ، امید آفرینی بوده است. این موضوع باعث می شود افراد در جامعه نشاط بیشتری پیدا کنند. هر یک از وزارتخانه ها در حیطه فعالیت خود موظفند فعالیت هایی جهت دوری مردم از یاس و نا امیدی انجام دهند.

ورزش همگانی، حق و مطالبه ای عمومی است

وزیر ورزش بخش دیگر سخنانش را به ورزش های همگانی اختصاص داد و در این باره گفت: ورزش عمومی یک حق و مطالبه ای عمومی است که باید همه مردم از آن بهرمند شوند؛ در حالی که اصل سوم قانون اساسی مجریان قانون را در حوزه ورزش به ارائه خدمات رایگان وادار می سازد اما متاسفانه هنوز این اصل قانون اساسی؛ اجرایی نشده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها