پدر پرافتخارترین زن تکواندوکار:

در دیدار اول دست کیمیا را می بوسم

کیمیا علیزاده با برد 5 بر صفر در مسابقات تکواندوی المپیک ریو 2016 نام خود را در تاریخ به عنوان اولین بانوی ایرانی که در المپیک صاحب مدال شد، ثبت کرد.
کد خبر: ۹۳۵۴۲۴
در دیدار اول دست کیمیا را می بوسم

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه رادیویی تهران، پدر پرافتخارترین زن تکواندوکار در مصاحبه با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران از علاقه دخترش به این رشته از دوران کودکی اش اشاره کرد و گفت: کیمیا از سن 7 سالگی وارد ورزش تکواندو شد، ما در آن سن این رشته را به عنوان ورزش و تفریح برای کیمیا انتخاب کردیم، بعد از این مدتی به باشگاه رفت و وارد مسابقات استانی شد و به این رشته علاقه مند شد.

کیوان علیزاده افزود: علاوه بر این، حمایت های مربی و شور و شوقی که کیمیا داشت باعث می شد که ما هم بیشتر تشویقش کنیم، البته خودش با جان و دل و با علاقه خواست.

وی ادامه داد: زمانی که کیمیا مسابقه می داد حس و حال دیگری داشتیم نه تنها من بلکه مادرش مدام ذکر می گفت و قرآن می خواند، همه فامیل دعا می کردند. اما این احساس پیروزی وصف ناپذیر است همه اشک شوق می ریختند، خیلی لحظه قشنگی بود. دختری 11 سال زحمت بکشد و این طور نتیجه بگیرد واقعا باعث افتخاراست.

در اولین دیدار اول دستش را می بوسم، این دختر ستودنی است، من شاید نتوانم احساساتم را بیان کنم و از ته دل دوستش دارم و به آغوش می کشمش، امیدوارم این موفقیت ها ادامه داشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
نظر
-
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
۰
۰
مردم این كشور هم از پدر و مادر كیمیا به خاطر تربیتی همچین دختری تشكر می كنند . واقعا هم با ادبه هم ورزشكاره هم متین هم دوست داشتنی .
SB
-
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
۰
۰
كیمیا عاشقتم

نیازمندی ها