در ادامه رقابتهای روز نخست تکواندو در بازیهای المپیک ٢٠١٦ ، تکواندوکار مراکش در مبارزه دوم خود به حریف چینی باخت تا نماینده کشورمان شانس حضور در جدول بازنده ها را از دست دهد.
کد خبر: ۹۳۴۲۷۱
عاشورزاده حذف شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، تیم ملی تکواندو کشورمان در روز نخست این رقابتها امیدوار بود توسط فرزان عاشورزاده در وزن ٥٨- کیلوگرم به یک نشان طلای با ارزش دست پیدا کند. ولی فرزان که به دور از طولوا همیشگی مبارزه نخست خود با « عمر الحجمی» مراکشی را آغاز کرده بود ، در ثانیه های پایانی مبارزه در حالی که ٣ بر یک پیش بود ، ٤ بر ٣ نتیجه را واگذار کرد.

حضور عاشورزاده در گروه شانس مجدد منوط به رسیدن تکواندوکار مراکشی به دیدارفینال بود که طبق پیش بینی، الحجمی که با خوش شانسی برابر فرزان پیروز شده بود، در برابر ژائو از چین ٨ بر یک بازنده شد تا نماینده کشورمان از دور رقابتها خارج شود.

امروز نه تنها فرزان عاشورزاده ، بلکه سایر مدعیان این وزن هم با طعم تلخ شکست آشنا شدند، لوانت تونکات آلمانی، کیم "تائی هون ‌کیم" نفر دوم رنکینگ از کره جنوبی که طلای جهان و بازی‌های آسیایی را در کارنامه دارد، تکسیرا از برزیل، محمد کتبی از بلژیک (نایب قهرمان جهان) نیز در دور نخست برابر حریفان خود باختند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مهدی
-
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۸
۰
۰
واقعا این رنك اول در حد ایشون بود ؟!!! ریو جای تفریح بود یا مبارزه ؟!!!!! طرف وایساده نگاه میكنه تا حریفش ضربه فنی ش كنه ! دوره بعد همینطوره متاسفانه

نیازمندی ها