الهه احمدی که در پایان مرحله فینال رقابت های تفنگ بادی ۱۰ متر بانوان ششم شد از این که نتوانسته جایگاه بالاتری را کسب کند ابرازنارضایتی کرد.
کد خبر: ۹۳۳۹۴۱
الهه احمدی: توان کسب جایگاه بالاتری را در المپیک داشتم

به گزارش جام جم آنلاین ، احمدی، یکی از ورزشکاران پرافتخار کشورمان در المپیک ریو 2016 است ورزشکاری که در پایان مرحله فینال رقابت های تفنگ بادی ۱۰ متر بانوان ششم شد و از رسیدن به مدال مسابقات المپیک در این بخش بازماند.

وی در گفت وگو با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران گفت: من تمام تلاشم را کردم اما متاسفانه جایگاه المپیک جایگاه بزرگی است و خیلی از ورزشکاران با توجه به این که ورزشکاران خوبی هستند، اما نمی توانند به المپیک راه پیدا کنند. من از این ناراحتم که جایگاه بالاتری از ششم دست نیافتم با این که توانش را داشتم.

وی در پاسخ به پرسش مجری برنامه در خصوص تاثیر عدم حمایت های وزارت ورزش افزود: در مورد این که ششم شدم و اگر حمایت شده بودم، اول می شدم نمی توان نظر قطعی داد و پیش گویی کرد. اما اگر حمایت ها بیشتر بود قطعا بهتر می شد و به راحتی می توانستیم تجربه مسابقات بیشتری داشته باشیم. نمی توان گفت اگر شرایط بهتر بود من طلا می گرفتم، رقابت های المپیک غیر قابل پیش بینی است، خیلی از قهرمانان بزرگ بودند که نتوانستند جایگاه قبلی خودشان را حفظ کنند.

احمدی به استرسی که در این رقابت داشت اشاره کرد و یادآور شد: داشتن استرس طبیعی است، هم من و کسی که نفر اول شده بود استرس داشتیم، اما رقیب من می توانست این استرس را کنترل کند و من در یک لحظه نتوانستم. تیم هایی مثل آمریکا و چین همیشه از حضور یک روانشناسان برخوردارند. البته برای حضور آنها هم نباید فقط به چند ماه باقی مانده به مسابقه اکتفا کرد، روانشناسان سالیان سال همراه تیم هستند، قرار کار گروهی انجام دهند و شخصی که استعداد دارد را به سوی سکوی المپیک هدایت کنند.

به گفته ورشکار المپیکی کشورمان، من برای یک ماه دیگر به مسابقه فینال دعوت شده ام که سال گذشته توانستم طلای جهانی را کسب کنم، مسابقه بزرگی است اما تمام تلاشم را می کنم و به آینده امید دارم.

برنامه «تهران ورزشی» کاری از گروه تهران و رویدادهای رادیو تهران است که هر روز جز جمعه ها از ساعت 10 و 35 دقیقه پخش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها