بازیکن سابق تیم ملی والیبال ایران در گفت و گو با جام جم آنلاین؛

بازیکنان در دیدار با روسیه انگار با هم قهر بودند

تیم ملی والیبال ایران در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی رقابت های والیبال المپیک 2016 نتیجه خوبی به دست نیاورد و در سه ست پیاپی مغلوب روسیه قهرمان دوره قبل المپیک شد.
کد خبر: ۹۳۳۴۸۹
بازیکنان در دیدار با روسیه انگار با هم قهر بودند

به گزارش جام جم آنلاین ، حالا ملی پوشان والیبال ایران با وجود این شکست در مرحله یک چهارم نهایی حضور دارند و در واقع پیش از دیدار با روسیه حضورشان در این مرحله مسجل شده بود.

جهانگیر ترابپور مربی و کارشناس والیبال درباره دیدار تیم های ایران و روسیه گفت: بازیکنان تیم ملی والیبال ایران در این مسابقه خوب نبودند و نحوه بازی کردنشان دو سطح پایین تر آمده بود. این نحوه بازی کردن کاملا با آنچه که در دو مسابقه قبلی دیدیم فرق داشت.

این کارشناس و مربی والیبال افزود: روسیه دفاعی بسیار خوب داشت و پاسور این تیم هم بسیار قدرتمند عمل کرد. تیمی که دفاع خوب داشته باشد تیم مقابل را از کار می اندازد و این اتفاق کاملا واضح در بازی دیشب افتاد.

ترابپور در ادامه گفت: دیشب اکثر بازیکنان تیم ملی والیبال ایران در حد و اندازه های واقعی خود نبودند. سعید معروف بسیار بد کار کرد و بقیه هم از او بهتر نبودند به خصوص موسوی. البته عادل علامی تا حدودی خوب بود اما بازیکنان در مجموع نمره قبولی نمی گیرند. قیافه بازیکنان عبوس بود و انگار با هم دعوا داشتند و اصلا قهر بودند.

مربی تیم سایپا یادآور شد: در مورد دیدار با روسیه باید این موضوع مشخص شود که چرا بازیکنان بازی را ول کردند. چرا سعید معروف دیدار مهم را تمام شده تلقی کرد و دقایقی قبل از پایان مسابقه همه چیز را به حال خود راه کرده بود.

ترابپور خاطرنشان کرد: با وجود عملکرد ضعیف مقابل روسیه باید بگویم تیم ایران در مقابل ایتالیا و در مرحله یک چهارم نهایی شاید سورپرایزی ویژه داشته باشد. ایتالیا تیم خیلی خوبی است اما اگر بازیکنان تیم ایران از لحاظ روحی و روانی به تعادل برسند می توانند ایتالیا را ببرند. با یک دست شدن می توان ایتالیا را پشت سر گذاشت و به مرحله بعد رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها