در صورت آماده نشدن ورزشگاه یادگار امام

قلعه‌نویی: در زمین خودمان با پرسپولیس بازی می‌کنیم

پس از اینکه تیموریان به سمت نیمکت تراکتورسازی رفت و با او مصاحفه کرد امیر قلعه نویی سه مصاحبه مختلف در مورد تیموریان انجام داد اما آندو فعلا قصد پاسخگویی به آن حرف ها را ندارد.
کد خبر: ۹۳۳۴۴۹
تیموریان فعلا جواب امیر قلعه‌نویی را نمی‌دهد

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از مهر ، در حالی که آندرانیک تیموریان کاپیتان تیم ملی ایران در دیدار مستقیم ماشین سازی و تراکتور سازی تبریز به سمت نیمکت تراکتورسازی رفت و با امیر قلعه‌نویی دست داد، سرمربی تراکتور سه مصاحبه در این رابطه انجام داد که هر سه مصاحبه با یکدیگر متفاوت بود و جالب اینجاست که تیموریان هنوز پاسخی به حرف های امیر قلعه نویی نداده است.

بلافاصله پس از بازی امیر قلعه نویی در مورد مصاحفه اش با تیموریان گفت: فوتبال می‌رود و همین پهلوانی ها می‌ماند. فردا صبح اما او علیه آندو موضع گرفت و اعلام کرد که فرزاد مجیدی و مظلومی هم از رفتار خود پشیمان شده اند و یکی حلالیت خواسته و دیگری در استقلال متوجه شده که چه کسانی او را می‌زدند.

امیر قلعه نویی البته تاکید کرده که نه به آن حرف ها که آندو زد نه به این دست دادنش! حتی سرمربی تراکتور سازی در اظهار نظری عجیب اعلام کرد که برای تیم ملی بازی دوستانه برگزار می‌کرده تا تیموریان تعداد بازی های ملی اش را بالا ببرد و در لیگ انگلستان بماند!

بعد از ظهر همان روز البته امیر قلعه نویی برای سومین بار در مورد دست دادن تیموریان با خودش حرف زد و اعلام کرد که تیموریان را دوست دارد اما ... نکته جالب در این رابطه سکوت آندرانیک تیموریان است در ایتالیا. او در جریان این اخبار قرار گرفته اما هیچ واکنشی نشان نداده است.

رابطه تیموریان و امیر قلعه نویی پس از عدم پرداخت بدهی آندو توسط افشارزاده به هم ریخت آنجا که برخی لیدرها او را متهم به کم کاری کردند و کار به برخورد فیزیکی نزدیک شد و در نهایت تیموریان از استقلال به تراکتور سازی رفت.

تیموریان فعلا جوابی به حرف های امیر قلعه نویی نمی‌دهد و به نزدیکانش گفته که فقط یک « دست دادن» ساده به نشانه احترام بود که انجامش دادم و در موردش الان حرف نمی‌زنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها