منابع خبری در آمریکا مدعی شدند 4 شناگر آمریکایی در گان پوینت ربوده شده‌اند.
کد خبر: ۹۳۳۰۶۵
4 ورزشکار آمریکایی در ریو ربوده شدند

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از فارس ، رایان استیو لاکتی شناگر 32 ساله آمریکایی که نزد هوادارانش به لاکتناتور معروف است به همراه سه هم‌تیمی خود در منطقه گان پوینت ربوده شده است.

گونار بنتس، جک کانگر و جیمی فایگن با دخالت پلیس برزیل از دست آدم رباها نجات پیدا کرده اما به خاطر شوک روحی و البته چند زخم سطحی به بیمارستان منتقل شده‌اند. گزارش پلیس ریو نیز حاکی از اتمام عملیات نجات است و لاکتی نیز در جای امنی به سر می‌برد و به زودی به هتل محل اقامتش منتقل خواهد شد.

این شناگران با تاکسی در حال بازگشت به دهکده المپیک بوده اند که عده ای اشرار جنوب ریو با سلاح گرم و سرد به سمت آنها حمله کرده اند، این گزارش را البته پلیس ریو قبول ندارد و مدعی است دو نفر این آدم ربایی را به صورت غیر حرفه ای انجام داده‌اند که با دخالت پلیس به سرعت مهار شده است، این 4 شناگر فعلا به دستور مقامات امنیتی و سرپرست کاروان آمریکا حق مصاحبه ندارند.

سوال مهم این که بیش از 1500 نیروی امنیتی فوق پیشرفته و حرفه ای آمریکا که به صورت نامحسوس مراقب ورزشکاران آمریکایی هستند، در این حادثه کجا بوده و مشغول چه کاری بوده‌اند؟

در گزارشی از نیویورک تایمز نیز آمده است که افراد خاطی و آدم رباها با لباس پلیس اقدام به این کار کرده و در ابتدا فقط کیف پول و تجهیزات ورزشی آنها را طلب کرده‌اند اما وقتی با مقاومت شناگران آمریکایی مواجه شده‌اند تصمیم به آدم ربایی گرفته‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
علی
-
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
۰
۰
۱۵۰۰ نیروی امنیتی فوق حرفه ای نامحسوس؟! تیم ما كه یك پزشك هم نداشت به بازیكنی كه بیخوابی گرفته دو تا قرص خواب بدهد..
حق گو
-
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
۰
۰
آیا علت آزادی سریع این افراد نمیتواند كارآمدی نیروهای ویژه و تدابیر آن ١٥٠٠ نفر باشد؟ آیا اگر سایر كشورها با مورد مشابه برخورد كنند، با این سرعت ورزشكاران آزاد میشوند؟

نیازمندی ها