علی کریمی برای لیلا رجبی پیامی را در اینستاگرام خود منتشر کرد.
کد خبر: ۹۳۲۴۳۹
پیام اینستاگرامی علی کریمی برای لیلا رجبی (عکس)

به گزارش جام جم آنلاین ، لیلا رجبی نتیجه ضعیفی در رقابت های پرتاب وزنه المپیک رقم زد و خیلی زود از گردونه رقابت ها کنار رفت. اما بی غیرت خطاب کردن او از سوی یک کارشناس دو و میدانی باعث شد تا حمایت های زیادی از این ورزشکار بلاروسی الاصل صورت بگیرد. علی کریمی نیز در اینباره پیامی را در اینستاگرام خود منتشر کرده است. وی در پیام خود نوشته: "خسته نباشید خانم رجبی، همه ایران قدردان شما و دیگر ورزشکاران المپیکی که با وجود امکانات کم ولی با تلاش و زحمت فراوان از رسیدن به مدال بازماندن، هستن."

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
حامب المپیكیان
-
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
۰
۰
سلام
خانم رجبی و دیگر ورشكاران ما با این امكانات همین كه به المپیك رفته اند آخر غیرت است ولی یك مرد گزارشگر كه خودش گلی به سر ایران نزده به یك زن باغیرت و متعصب ورزشكار بی غیرت می گوید كاش وزنه لیلا رجبی بر سر تو فرو آید ای بی ...؟!
بهروزرجبی
-
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
سلام.حالا خبرنداری كاشف بعمل آمده یكی ازورزشكارنماها به دختری تجاوز كرده وبه یكسال تبعید محكوم شده اما ظاهرامسئولین ورزشی چون شانس مدال داشته مساعدت فرمودندبه المپیك برودومدال بیاورد وافتخاركنند.الحمدالله رفته وموفق هم نشده است.به شخصی كه درمحفل مشاعره ای شركت كرده بود ومرتب ازپرتقالهایی كه برای شعراءآورده بودند می خورد وفقط به به می كرد گفتند شما هم شعری بگو.اوهم فكری كرد وگفت:من افتخار می كنم كه پرتقال می خورم -پس من دوكارمی كنم ،هم پرتقال می خورم هم افتخارمی كنم.حالا این شده حال روز جاری وزارت ورزش وكمیته المپیك ما.
نوذر
-
۰۷:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
با قسمت اول كامنتت موافقم ولی با قسمت فحش و اهانتت به شدت مخالف( همان جایی كه مثل همان مجری او را بی....نامیدی) ولی فرود آمدن وزنه را خوب آمدی....
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها