زهرا نعمتی، کماندار المپیکی و پرچمدار ایران در بازی‌های ریو نتوانست از زیر فشار انتظارات و استرس‌ها برای مدال‌آوری خارج شود و تیرهایی که انداخت مانع وداع زودهنگامش با المپیک نشد.
کد خبر: ۹۳۱۵۹۷
نعمتی: هیجان بر من غلبه کرد

به گزارش جام جم آنلاین ، او بعد از مسابقه با کماندار روس در گفت‌وگو با رسانه‌های داخلی و خارجی شرکت کرد و نکته‌ای که در حرف‌هایش توجه همگان را برانگیخت این بود؛ دیگر به المپیک فکر نمی‌کنم.

چرا؟ بانوی کماندار ایران با آن همه شوق و اشتیاقی که با ویلچر برای رسیدن به مدال المپیک داشت اکنون مانند چهار سال پیش در لندن فرصت دارد در رقابت‌های تیروکمان پارالمپیک جبران کند که ماه آینده در همین محل برگزار می‌شود اما خودش بعد از مسابقه با رقیب روس از دلایلش برای خداحافظی با المپیک می‌گوید: حضور در المپیک با آنچه تصور می‌کردم خیلی متفاوت بود. مجری مسابقه از ابتدا تا انتها درباره من حرف می‌زد و میزان توجه زیاد، هیجان مرا افزایش داد. از روزی که آمدم توجه زیادی به من می‌شد و تلاش کردم احساسم را کنترل کنم، اما واقعا هیجان بر من غلبه کرد.

نعمتی که جمعه در رقابت‌های تعیین سطح تیر انداخت درباره همان مسابقه می‌گوید: بدشانسی آوردم. در فاصله دو متری من عکاسان زیادی نشسته بودند و این موضوع کارم را دشوار کرده بود. جایی که من در آن حضور داشتم، ثابت نبود و روی تخته‌ای بودم که با آمد و رفت افراد تکان می‌خورد و تمرکزم به‌هم می‌ریخت. با تمامی این مشکلات قبل از المپیک پیش‌بینی می‌کردم رکورد خوبی بزنم و حتی روی سکو بروم. من به مدال المپیک فکر می‌کردم و ناراحتی و گریه کردنم پس از مسابقه به‌همین دلیل بود.

نعمتی درباره این که آیا به حضور دوباره در المپیک فکر می‌کند، می‌گوید: با وجود شرایط سختی که داشتم به هیچ‌وجه به این موضوع فکر نمی‌کنم. روزهای دشواری را پشت سر گذاشتم. خیلی مسائل است که دوست ندارم درباره آنها در حال حاضر صحبت کنم؛ مشکلاتی که به فدراسیون هم باز می‌گردد. به ایران می‌روم و با کاروان پارالمپیک به ریو باز می‌گردم. می‌خواهم در آن بازی‌ها جبران و برای ایران افتخارآفرینی کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها