کریستین ویه ری در 43 سالگی به دنیای فوتبال بازگشت. او همان بازیکنی است که با انتقال 50 میلیون دلاری به اینترمیلان تبدیل به گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال شده بود.
کد خبر: ۹۲۶۷۱۳
بازگشت گران ترین بازیکن سابق فوتبال جهان به دنیای فوتبال در 43 سالگی به دلیل فقر !

به گزارش جام جم آنلاین ، کریستین ویه ری قصد دارد در 43 سالگی به دنیای فوتبال برگردد. او قرار است در لیگ فوتبال چین به میدان برود.

این بازیکن ایتالیایی در سال 99 با 50 میلیون دلار از لاتزیو به اینترمیلان پیوست تا به گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال تبدیل شود، رکوردی که بعدها توسط فیگو، زیدان و ... شکسته شد.

او در طول ۱۸ سال فوتبال و بازی در تیم های مطرحی چون اینتر، اتلتکومادرید، یوونتوس، میلان و موناکو، بیش از ۲۰۰ گل به ثمر رساند. او همچنین در ۴۹ دیدار ملی برای تیم ملی ایتالیا نیز موفق شد ۲۳ گل به ثمر برساند.

کسب آقای گلی در لالیگا در سال ۱۹۹۸، بهترین بازیکن ایتالیا در سال ۱۹۹۹ و آقای گل لیگ ایتالیا در سال ۲۰۰۳ از جمله افتخارات فردی او بوده است. او در نهایت در سال ۲۰۰۹ بعد از چند دوره حضور در آتالانتا، برگامو از فوتبال خداحافظی کرد.

ویری در چند سال گذشته در زمینه شرط بندی ضرر مالی هنگفتی داشته و همین باعث شده است شرایط زندگی خوبی نداشته باشد و حتی فقر را نیز تجربه کند. اکنون سرمایه‌گذاری کلان در لیگ چین به نظر بازیگن سابق ایتالیا را وسوسه کرده است تا در ۴۳ سالگی به بازگشت به فوتبال فکر کند. ویری خبر بازگشت به فوتبال را در صفحه خود در اینستاگرام اعلام کرده ولی نام تیم آینده خود را فعلا اعلام نکرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها