مرور صفحه نخست روزنامه های ورزشی امروز

در کمال خوشبختی / رعد از شرق (تصویر)

هفته نخست لیگ برتر فوتبال

شکست شاگردان ویسی در خانه

دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و پدیده مشهد در هفته نخست لیگ برتر فوتبال جام شانزدهم با برتری پدیده خاتمه یافت.
کد خبر: ۹۲۵۹۸۴
شکست شاگردان ویسی در خانه

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم از اصفهان، دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و پدیده مشهد در هفته نخست لیگ برتر فوتبال جام شانزدهم از ساعت 20:30 در ورزشگاه فولادشهر آغاز شد.

در این دیدار اولیویرا ، موسی کولیبالی، شجاع خلیل‌زاده، آرمین سهرابیان، علی هلیچی، میلاد سرلک، محمود قائدرحمتی، رسول نویدکیا، طالب ریکانی، فرید کریمی و مهرداد محمدی برای سپاهان بازی می‌کنند.

در سوی دیگر میدان هم پدیده با ترکیب شهاب گردان، حسن جعفری، حسین مرادمند، وارازداد هارویان، رضا ناصحی، مهرداد کفشگری، کریم احمدی، میلاد کمندانی، معین عباسیان، محسن یوسفی و یونس شاکری به میدان آمده است.

دقایق ابتدایی این دیدار با محک زدن حریف توسط دو تیم سپری شد و جدی‌ترین موقعیت 15 دقیقه ابتدایی حرکت تند و تیز مهرداد محمدی در محوطه جریمه پدیده بود که با خطای واتو بر روی این بازیکن، داور اعلام پنالتی کرد اما این موقعیت را شهاب گردان با واکنشی عالی از محمدی که خود زننده پنالتی بود، گرفت تا نتیجه تساوی بدون گل باقی بماند.

در ادامه بازی باز هم توپ بیشتر در میانه میدان دنبال می‌شد و فرصت چندی روی دروازه‌ها خلق نشد و فقط در دقیقه 30 ضربه کاشته محسن یوسفی به صورت خطرناکی روی دروازه سپاهان ریخته شد که با برخورد توپ به سر بازیکنان سپاهان کرنر شد.

اما این نتیجه پایانی نیمه نخست نبود و در دقیقه 43 بازی روی ارسال کرنر، محمدحسین مرادمند بازیکن پدیده با ضربه سر دروازه اولیویرا را که خیلی خوب واکنش نشان نداد، باز کرد تا مهمان از حریف پیشی بگیرد.

نیمه نخست این دیدار با همان نتیجه یک بر صفر به سود پدیده خاتمه یافت. در این نیمه مهرداد کفشگری از پدیده و شجاع خلیل زاده از سپاهان کارت زرد دریافت کردند.

در نیمه دوم سپاهان بازی تهاجمی‌تری به نمایش گذاشت و موفق به خلق چند موقعیت شد. در دقیقه 50 بهزادی کریمی با فرار از میان مدافعان پدیده می‌رفت در فرصتی عالی مقابل دروازه حریف قرار بگیرد که در لحظه آخر تعادل خود را از دست داد و این فرار راه به جایی نبرد.

چند دقیقه بعد ارسال خطرناک رسول نویدکیا روی دروازه پدیده فقط به یک بغل پا نیاز داشت تا تور دروازه حریف را بشکافد اما بازیکنان سپاهان به این توپ نرسیدند. لحظاتی بعد هم ضربه سنگین و از راه دور علی‌محمدی از کنار دروازه به بیرون رفت تا سپاهان همچنان تیم شکست‌خورده میدان باشد.

در دقیقه 70 بازی روی ارسال توپ به سمت دروازه پدیده و خروج ناموفق گردان، محرم فرصت داشت که با نوک پا دروازه را باز کند اما به توپ نرسید. 2 دقیقه بعد روی ضدحمله پدیده مهاجم این تیم ضربه سری خطرناک روانه دروازه سپاهان کرد که اولیویرا این بار با واکنش به موقع روی خط توپ را گرفت.

در دقیقه 76 در شلوغی محوطه جریمه پدیده محرم صاحب توپ شد و ضربه‌ای سرضرب روانه دروازه حریف کرد که گردان این شوت را هم مهار کرد.چند دقیقه بعد هم ارسال محرم را میرجوان با ضربه سر به سمت دروازه گردان فرستاد که این ضربه به شکلی خطرناک از کنار تیرک عمودی به بیرون رفت.

در دقیقه 88 بازی مهرداد محمدی بازیکن سپاهان در محوطه جریمه پدیده تعادل خود را از دست داد که سپاهانی‌ها معتقد بودند خطایی صورت گرفته و باید پنالتی اعلام شود اما داور اعتقادی به خطا در این صحنه نداشت.در ادامه هم یاران ویسی موفق به گلزنی نشدند.

این دیدار در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود پدیده به پایان رسید تا ویسی در نخستین حضورش روی نیمکت سپاهان شکست را تجربه کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها