باشگاه ذوب آهن اصفهان با ارسال نامه رسمی به باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان را تهدید کرد که اگر حق رشد هافبک خود را نپردازند، از حضور او در میدان جلوگیری خواهند کرد.
کد خبر: ۹۲۵۸۸۶
ذوب آهن پرسپولیس را تهدید کرد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، محسن مسلمان که از سال 1386 تا 1394 به صورت رسمی با باشگاه ذوب آهن اصفهان قرارداد داشت، سال گذشته به پرسپولیس پیوست. البته این بازیکن در سال های گذشته برای گذراندن خدمت سربازی دو سال برای ملوان بازی کرد و دو فصل هم به صورت قرضی در پرسپولیس و فولاد خوزستان به میدان رفت.

پس از انتقال قطعی مسلمان به پرسپولیس، باشگاه ذوب آهن از سرخپوشان خواست که حق رشد این بازیکن را بپردازند. پس از پیگیری های ذوب آهن، سازمان لیگ، باشگاه پرسپولیس را به پرداخت 350 میلیون تومان به عنوان حق رشد مسلمان محکوم کرد.

پرسپولیسی ها فصل گذشته این پول را پرداخت نکردند، اما امروز (سه شنبه) و چند ساعت پیش از برگزاری نخستین مسابقه سرخپوشان در فصل جدید لیگ برتر، نامه باشگاه ذوب آهن به دست مسئولان پرسپولیس رسیده است. ذوب آهن در این نامه تهدید کرده است که اگر تا پایان هفته، مبلغ 350 میلیون پرداخت نشود، از حضور مسلمان در میدان جلوگیری خواهد کرد.

محمدعلی ترکاشوند معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس ارسال نامه از طرف باشگاه ذوب آهن را تایید کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها