پیراهن ابر ستاره ها همچنان می فروشد. این ابرستاره ها نقش مهمی در درآمدهای باشگاه خود دارند.
کد خبر: ۹۲۵۷۵۹
پیراهن های میلیون دلاری ابرستاره های فوتبال (تصاویر)

به گزارش جام جم آنلاین ، رده بندی گران ترین پیراهن ستاره های فوتبال دنیا مشخص شد. منظور این است پیراهن کدام ستاره بزرگ دنیای فوتبال بیشتر از هر فرد دیگری می فروشد.

آنچه در ادامه می آید رده بندی 10 پیراهن پرفروش در دنیای فوتبال است:

1-لیونل مسی

نابغه آرژانتینی بارسلونا آنچنان شهرت و محبوبیت دارد که دور افتاده ترین نقاط دنیا هم پیراهن او را می پوشند و طلب می کنند. گفته می شود فروش پیراهن های این بازیکن آرژانتینی نسبت به سال گذشته کاهش 220 درصدی داشته است اما به هر حال در طول سال از راه فروش پیراهن های او پول خوبی نصیب بارسلونا می شود.

2- کریستیانو رونالدو

طبیعی است که رتبه دوم در اختیار کریس رونالدو باشد. این ستاره پرتغالی رئال مادرید بهتر از هر فرد دیگری در اروپا پیراهنش در اقصی نقاط دنیا می فروشد. البته میزان فروش پیراهن های رونالدو هنوز به پای مسی نرسیده و به نظر نمی رسد در آینده هم برسد.

3-آنتونی مارسیال

عجیب است که این بازیکن فرانسوی در حالی که فصل چندان خوبی هم در منچستریونایتد پشت سر نگذاشته نفر سوم این فهرست باشد اما به هر حال پیراهن او خوب می فروشد. او حتی به تیم ملی فوتبال کشورش هم برای حضور در یورو 2016 دعوت نشد.

4- باستین شواین اشتایگر

حضور این یکی هم در این رتبه عجیب است. هافبک تیم ملی فوتبال آلمان نیز فصل خوبی را در باشگاهش یعنی منچستریونایتد پشت سر نگذاشت. به نظر می رسد محبوبیت یونایتد در سراسر دنیا عامل مهمی در فروش پیراهن بازیکنانی مثل مارسیال و اشتایگر باشد.

5- ادن هازارد

ستاره بلژیکی چلسی هم یکی از محبوب ترین فوتبالیست های دنیاست. او به واسطه حضور در چلسی و بازی کردن در سطح اول فوتبال دنیا به محبوبیت بالایی رسیده است.

6-وین رونی

کاپیتان منچستریونایتد و تیم ملی فوتبال انگلیس هر چند فروغ سال های گذشته را ندارد اما همچنان یکی از آن بازیکنانی است که پیراهن هایش خیلی خوب می فروشد. او شماره 10 یونایتد را بر تن می کند.

7-نیمار

فروش پیراهن های ستاره برزیلی بارسلونا یعنی نیمار هر هفته بالا و بالاتر می رود و کم کم به یکی از پرفروش ترین ها تبدیل می شود. ممکن است رتبه نیمار در هفته های آینده چیزی بالاتر از چهار باشد.

8-سرخیو آگوئرو

مهاجم آرژانتینی منچسترسیتی از دیگر محبوب های دنیای فوتبال است. پیراهن های این بازیکن به خصوص در کشورش خودش خیلی خوب می فروشد. او گلزن اول من سیتی است.

9- الکسیس سانچز

مهاجم شیلیایی آرسنال نفر نهم لیستی است که پرفروش ترین پیراهن ستاره ها را ارائه می دهد. او در شیلی محبوبیت فوق العاده ای دارد و یکی از محبوب ترین بازیکنان آرسنال هم به شمار می رود.

10- فیلیپ کوتینیو

حضور بازیکن برزیلی لیورپول هم در این فهرست عجیب است. به هر حال پیراهن او خوب می فروشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها