سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:نفت تیمی است که مدیون آن هستیم و از این تیم پله‌های ترقی را طی کردم.
کد خبر: ۹۲۵۰۰۰
منصوریان: چیزی به اسم زوج ثابت در تیم من وجود ندارد/علیه برانکو چیزی نگفتم

به گزارش جام جم آنلاین ، علیرضا منصوریان در ابتدای نشست خبری گفت: نفت تیمی است که مدیون آن هستیم و از این تیم پله‌های ترقی را طی کردم. از میرشیبانی و ایرانیان تشکر می‌کنم و تا قبل از آمدن به استقلال همیشه می‌نویسند منصوریان سرمربی نفت ولی آنها باید بدانند من تمام سعی و تلاشم را کردم که در این تیم به موفقیت برسم. خدا را شکر می‌کنم و از آنها ممنون هستم.

وی ادامه داد: قرعه تیم استقلال به گونه‌ای شد که باید نفت مقابله کنند. با تیم سابقم و نقاط ضعف و قوت این تیم را می‌شناسم. به قول کاپیتان نفت که گفت من (سرمربی سابق نفت) را می‌شناسند و با ذهنیتش آشنایی دارم و می‌خواهم بگویم که نهایت استفاده را بازی فردا ببریم. دوست واقعا خوبم سرمربی تیم نفت است اگر به جز علی دایی فرد دیگری سرمربی تیم نفت می‌شد این تیم به شرایط ایده‌الش نمی‌رسید. من به بازی فردا به چشم یک رقابت نگاه می‌کنم.

وی در خصوص غیبت مهدی رحمتی در مسابقه فردا گفت: استقلال و پرسپولیس معمولا زیاد حوصله ندارند بدون حضور تماشاگرانشان بازی کنند. ما رحمتی را در اختیار نداریم ولی به سید حسین حسینی هم گفته‌ام که از یک آزمون بزرگ رد می‌شود. با او صحبت کردم و به وی گفتم که حالا که از ملوان برگشتی می‌توانی ثابت کنی که جایگزین خوبی برای رحمتی هستی. البته رحمتی جدای از کاپیتانی یک وزنه روحی هم برای ما محسوب می‌شود.

در ادامه صحبت‌های خود تاکید کرد: اینکه هوادار استقلال محروم باشد اصلا کار خوبی نیست و چندین بار این موضوع را پیگیری کردم ما پیش بینی می‌کردیم که استادیوم در بازی اول پر شود ولی متولیان فوتبال به جای تندیس تماشاگران را از حضور فیزیکی در ورزشگاه محروم می کنند.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر شما این برای فوتبال ما بد نیست که بازی اول بدون تماشاگر باشد گفت: ما به دنبال این هستیم که به همه جای کشورهای حاشیه خلیج فارس بگوییم فوتبال ما مملو از تماشاگر است این حرکت منسوخ شده و مثلا ما وقتی می‌خواهیم استقلال را با بایرن مونیخ مقایسه کنیم نباید به این شکل برخورد کنیم مثلا اگر هوادار بایرن به ولوفبروگ توهین کرده که نباید بایرن‌مونیخ محروم شود با تمام احترامی که قائل هستم این یک توهین است و به نظر من جریمه دو میلیون و سه میلیونی باعث نمی‌شود که تماشاگران به خاطر رفتارهایشان تنبیه شوند.

منصوریان در پاسخ به این سوال که استقلال به شرایط ایده‌الش رسیده یا نه گفت: طبیعی بود که استقلال فصل را دیر تمام کند زیرا استقلال و ذوب ‌آهن در جام حذفی بودند و استقلال ملی پوش داشت و باید به آنها استراحت می‌دادیم. استقلال فصل را دیرتر تمام کرد و ما کارمان را دیرتر شروع کردیم مسیر بدنسازی ما همان مسیری است که همیشه به ‌آن اعتقاد داشتم در چند سال گذشته همین روش را اعمال کردم و به همین دلیل هم بدنسازی را جذب کردم که از همان گروه بدنسازی است که خودم می‌خواهم بدنسازی هلندی. ما دوران بدنسازی را کوچک کردیم تا بازیکنان سرحال نگه داریم و انگیزه و انرژی آنها زیاد باشد. در استقلال به 70-80 خواسته‌هایم رسیده و سعی می‌کنیم فشار تاکتیکی را بالا ببریم.

وی در مورد اینکه سجاد شهباززاده از استقلال رفت و حاج صفی هم به این تیم تیم نیامد و آیا از جذب بازیکنان راضی است یا نه گفت: تمام تمرکز ما بر روی بازی فرداست حاج صفی نیامد و سجاد شهباززاده هم رفت. حاج صفی هم نیاید از جذب بازیکنانم راضی هستم. در نقاطی که نیاز به جذب بازیکن داشتیم بازیکن گرفته‌ایم. جوانان خوبی را هم گرفته‌ایم که سنشان بین 25 تا 28 سال است. سن تیم را بالا نبردم و این بازیکنانی که جذب کرده‌ام راه پیشرفت دارند. دو بازیکن بالای 30 سال خودمان یعنی کاپیتان‌ها را هم حفظ کرده‌ایم. خسرو حیدری و رحمتی را نگه داشته‌ایم.

وی درمورد اینکه زوج خط دفاع استقلال چه کسانی هستند گفت: هیچ زوجی تا پایان فصل در استقلال ثابت نخواهد بود همان طور که در تیم‌های نفت و تیم ملی امید چنین روشی داشتم. هیچ بازیکنی حاشیه امنیت ندارد که بخواهد یار ثابت باشد. بازیکنان باید تمرین کنند و زحمت بکشند. چیزی به نام زوج در تیم من وجود ندارد.

وی در مورد صدور آی تی سی رابسون گفت: تا امروز آی تی سی این بازیکن صادر نشده است اگر سهل انگاری از درون باشگاه استقلال باشد به شدت با آن برخورد می‌کنیم اما اگر سهل انگاری از طرف مدیر برنامه رابسون باشد باز هم با او به شدت برخورد می‌کنیم زیرا نباید با احساسات هواداران ما بازی شود. هنوز مهلت نشده که بدانیم سهل انگاری از طرف چه کسی است. اینکه بعد از 15 روز از امضای رابسون هنوز آی تی سی نیامده است. ما باید جوابگوی مردم باشیم و به شدت با این مسئله برخورد می‌کنیم.

سرمربی استقلال در مورد محرومیت کنعانی زادگان با شکایت پرسپولیس گفت: این مسائل در حوزه مدیریتی است اما آن طور که من ‌آخرین خبری که داشتم این بود که مشکل کنعانی زادگان حل شده و با توافق دو مدیر ارشد باشگاه همه چیز تمام شده است. ما شاید در داخل زمین حریف پرسپولیس باشیم اما بیرون از زمین نقاط مشترک زیادی با پرسپولیس داریم. هر دو متعلق به وزارت ورزش هستیم و اگر لازم باشد بیرون از زمین با هم کنار می‌آییم که به این مسئله می‌گویند توافق خاموش.

به گزارش فارس، خبرنگاری به منصوریان گفت شما از روزی که وارد استقلال شدید کری خواندن با پرسپولیس را آغاز کردید که منصوریان با تعجب گفت:کدام کری؟ دوباره همان خبرنگار خطاب به منصوریان گفت: شما در برنامه ویژه جام ملت‌های اروپا روی صندلی قرمز ننشستید که منصوریان پاسخ داد: اصلا در آن برنامه محمدرضا احمدی جو قضیه را زیاد کرده بود وگرنه من چنین تصمیمی نداشتم. سپس منصوریان خطاب به این خبرنگار گفت: من کجا علیه برانکو مصاحبه کردم؟ اصلا شما از کدام رسانه هستید؟

سرمربی تیم استقلال تاکید کرد: وقتی شما صحبتی می‌کنید باید ادله داشته باشید و بی دلیل حرفی نزنید.

خبرنگار گفت: در مورد برانکو من اشتباه کرده‌ام که منصوریان پاسخ داد به همین خاطر است که می‌گویم باید ادله داشته باشید. من وقتی می‌خواهم به کنفرانس بیایم با ۵ نفر مشورت می‌کنم در مورد برانکو هم مصاحبه نکرده‌ام و کری هم نخوانده‌ام ولی اگر منظورتان در مورد زمین شماره ۲ آزادی است حق را گفته‌ام و یک جاهایی باید حقیقت را اعلام کرد.

وی تاکید کرد: به نظر من استقلال دو سال بود که در این زمینه رها شده بود ولی من اینجا هستم که حقیقت را بگویم و حق استقلال را بگیرم بخصوص اگر پای منافع تیمم در میان باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نرم افزار موبایل
-
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
۰
۰
مرسی
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها