باشگاه ریزه اسپور قصد دارد از مهدی طارمی به فیفا شکایت کند. این ادعای یک رسانه ترکیه‌ای بود که فشارهای هواداران در ایران را عامل بازگشت آقای گل فصل قبل لیگ ایران به پرسپولیس عنوان کرده است.
کد خبر: ۹۲۳۲۷۹
شکایت ریزه اسپور از مهدی طارمی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اینترنتی haberturk، مهدی طارمی آقای گل فصل قبل پرسپولیس با امضای قراردادی به تیم ریزه اسپور ترکیه پیوست تا از این فصل در این تیم ترکیه‌ای بازی کند ولی این مهاجم 23 ساله تصمیم گرفت به پرسپولیس بازگردد و فوتبالش را در ایران ادامه دهد.

پایگاه اینترنتی haberturk مدعی شده است: «دلیل اصلی که طارمی از تصمیم خود برگشته این بوده است که هواداران پرسپولیس خانواده او و خود این بازیکن را در ایران تهدید کرده‌اند و همین باعث شده است تا این مهاجم 23 ساله ملی‌پوش از تصمیم خود برگردد و با وجود امضای قرارداد با ریزه اسپور از حضور در اردوی اتریش سر باز بزند و راهی پرسپولیس شود. در واقع کمپینی که هواداران پرسپولیس ایجاد کردند باعث شد تا طارمی به لیگ ایران برگردد.

این اتفاق در حالی افتاده است که خیلی از هواداران پرسپولیس بعد از حضور طارمی در لیگ ترکیه پیام‌های توهین‌آمیز و تهدیدکننده‌ای را به سایت این باشگاه ارسال کردند.

در نهایت فشارهای موجود در ایران باعث شد تا طارمی صبح زود تصمیم بگیرد به لیگ ایران بازگردد.»

در ادامه این ادعاها آمده است: «باشگاه ریزه اسپور که از این اتفاقات آگاه شده است، اقدام به شکایت از این بازیکن فیفا خواهد کرد که باعث خواهد شد طارمی به مدت 2 سال از فوتبال بازی کردن محروم شود.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
نرم افزار موبایل
-
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
۰
۰
حالا خوب شد ، خر بیار باقلی بار كن
جواد
-
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
۰
۰
حقش است با ادم خودخواه كه دیگران را به مسخره میگیرد برخوردشود باید او را 5 سال محروم كنند
ناشناس
-
۰۶:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
۰
۰
آفرین به غیرت و مردانگی بی نظیرت طارمی.... ماشاا.... !!!!!!!!! دیروز تولدت مبارك...امروز گودبای پارتی جعفره
نرم افزار موبایل
-
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
۰
۰
چه فایده دارد نه به رفتنش ونه به امدنش
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها