ایبراهیموویچ پاسخ کانتونا را داد:

پادشاه نه، خدای منچستریونایتد می‌شوم

مهاجم سوئدی منچستریونایتد پاسخ توصیه‌های اسطوره فرانسوی‌های این تیم را داد و عنوان کرد او نه پادشاه که خدای یونایتد خواهد شد.
کد خبر: ۹۲۳۱۳۲
پادشاه نه، خدای منچستریونایتد می‌شوم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، پیوستن زلاتان ایبراهیموویچ به منچستریونایتد همه را به یاد اریک کانتونا انداخت. بازیکن فرانسوی که از نظر اخلاقی شباهت زیادی به زلاتان دارد، بعد از پیوستن ایبرا به یونایتد در پیامی به این بازیکن گفت:‌ پیوستن به یونایتد بهترین انتخاب تو بوده است و باید از این انتخاب استفاده کنی. با این حال باید به یاد داشته باشی که من پادشاه منچستریونایتد هستم. یونایتد می تواند تنها یک پادشاه داشته باشد. اگر بخواهی می توانی شاهزاده باشی و اگر علاقه داشته باشی، پیراهن شماره هفت می‌تواند برای تو باشد. این هدیه خوشامد گویی من به توست. پادشاه رفته است. زنده باد شاهزاده.

زلاتان ایبراهیموویچ که در تعطیلات به سر می‌برد و با اجازه ژوزه مورینیو، سرمربی جدید یونایتدها در تور چین نیز حضور نخواهد داشت، در پاسخ به کانتونا گفت: کانتونا را ستایش می کنم. آنچه که او به من گفته است را شنیدم ولی من پادشاه یونایتد نخواهم بود. من خدای منچستریونایتد خواهم شد.

ایبراهیموویچ، بازیکن شوخ طبع و در عین حال مغرور یونایتد سابقه زیادی در گفتن چنین جملاتی دارد. او قبلا خود را پسر خدا عنوان کرده بود و یک بار نیز گفته بود او هر چقدر پیرتر می‌شود، فوتبالش بهتر می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
خسروی
-
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
۰
۰
آقای ایبرا این را بدان كه همچین خدا حالتو بگیره تا دیگه بفهمی نبایستی هر صحبتی را به ساحت پاك اقدس اله داشته باشی. تو كی هستی ابراهیموویچ؟ تو اگر توان داشتی در جام ملتهای اروپا كاری برای تیم خودت میكردی.

نیازمندی ها