با بازگشت مهدی طارمی به ایران تعداد لژیونرهای ایرانی شاغل در لیگ های خارجی کمتر شد.
کد خبر: ۹۲۲۵۸۹
از لژیونرهای ایرانی چه خبر؟ / از گلزنی جهانبخش تا احتمال جدایی دژاگه از العربی

به گزارش جام جم آنلاین ، آنچه در ادامه می آید آخرین اخبار و وضعیت بازیکنانی ایرانی شاغل در لیگ های مختلف خارجی است:

-اشکان دژاگه کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در آستانه جدایی از تیم العربی قطر قرار گرفت. روزنامه الوطن در اینباره نوشته است: با توجه به قرارداد اشکان دژاگه با باشگاه العربی انتظار می‌رود که وضعیت آینده او توسط مدیران این باشگاه مشخص شود. شاید با توافق طرفین دژاگه به صورت قرضی به تیم دیگری انتقال یابد.

-کریم انصاری‌فرد، مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان به‌دلیل درخشش در فصل گذشته سوپر لیگ یونان و محبوبیت ویژه نزد هواداران تیم پانیونیوس از سوی مدیران این باشگاه برای شرکت در فیلم تبلیغاتی فروش بلیت‌های فصل آینده انتخاب شد.

انصاری‌فرد در این فیلم تبلیغاتی از هواداران تیم پانیونیوس برای خرید بلیت‌های فصل آینده بازی‌های این تیم در ورزشگاه خانگی نیوازمیرنا دعوت به‌عمل آورده است. گران‌ترین بلیت عرضه شده از سوی باشگاه پانیونیوس 800 یوروست.

-اولین اردوی آماده سازی تیم السد قطر با حضور همه بازیکنان خارجی این تیم از جمله مرتضی پورعلی‌گنجی در اتریش آغاز شد و این تیم به مدت دو هفته در این کشور تمرینات خود را دنبال خواهد کرد.

-تیم آلکمار شب گذشته (شنبه) پنجمین بازی تدارکاتی خود را برابر تیم دسته اولی تل استار برگزار کرد و با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسید.

علیرضا جهانبخش دو بار در دقایق 43 و 53 برای تیم آلکمار گلزنی کرد و ویتنس نیز در دقیقه 45 زننده گل دوم این تیم بود. یاران جهانبخش پیش از این در دیداهای تدارکاتی برابر تیم‌های SVW27، پولدرس، ولندام و آلمره سیتی به پیروزی‌های پر گلی دست یافته بودند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها