سایت فدراسیون جهانی والیبال در حالی اسامی بازیکنان تیم ملی ایران برای حضور در سی و یکمین دوره بازیهای المپیک را اعلام کرده است که نامی از مجتبی میرزاجانپور در میان اسامی دیده نمی شود.
کد خبر: ۹۲۱۷۰۵
اسامی والیبالیست‌های اعزامی به المپیک اعلام شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، در فاصله کمتر از یک ماه تا شروع بازیهای المپیک ۲۰۱۶ ریو، سایت فدراسیون جهانی اسامی بازیکنان تیم ملی والیبال ایران را اعلام کرده است. این درحالی است که چند روز قبل لوزانو اسامی ۱۳ بازیکن را اعلام کرده بود اما سایت جهانی نام مجتبی میرزاجانپور را خط زده است.

اسامی ۱۲ والیبالیست اعزامی به المپیک ریو به شرح زیر است:
سعید معروف، مهدی مهدوی، شهرام محمودی، امیر غفور، فرهاد قائمی، میلاد عبادی پور، حمزه زرینی، جواد معنوی نژاد، محمد موسوی، مصطفی شریفات، عادل غلامی و مهدی مرندی.

اسامی بازیکنان تیم ملی ایران در حالی نهایی شده است که قبل از این نام فرهاد ظریف هم از جمع ملی پوشان حذف شده بود. حالا در فهرست اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی نام مجتبی میرزاجانپور هم دیده نمی شود. این بازیکن در مسابقات لیگ جهانی و انتخابی المپیک نمایش قابل قبولی داشت.

تیم ملی والیبال ایران در سی و یکمین دوره بازیهای المپیک با تیم های لهستان، روسیه، آرژانتین، کوبا و مصر در گروه دوم قرار دارد. این تیم در نخستین دیدار روز به مصاف آرژانتین خواهد رفت.

تیم های برزیل، ایتالیا، آمریکا، کانادا، فرانسه و مکزیک در گروه اول این دوره از بازیهای المپیک قرار گرفته اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
تنها
-
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۴
۰
۰
چرا میرزا جانپور نیست
نرم افزار موبایل
-
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۶
۰
۰
همان بهتر نیست

نیازمندی ها