آوازه توهین های کاربران ایرانی به تمام دنیا می رسد. این کاربران در جدیدترین اقدام خود به صفحه مجازی دیمیتری پایت ستاره تیم ملی فوتبال فرانسه حمله کردند.
کد خبر: ۹۲۱۰۴۴
فحاشی کاربرانی ایرانی به پایت، سوژه روزنامه اسپانیایی شد! +عکس

به گزارش جام جم آنلاین ، فینال یورو 2016 با برتری پرتغال مقابل فرانسه به پایان رسید. در نیمه نخست این دیدار رونالدو در اثر برخورد با دیمیتری پایت مصدوم شد تا با چشمانی گریان میدان را ترک کند. لحظاتی پس از این اتفاق موج عظیمی از کاربران ایرانی به اینستاگرام دیمیتری پایت حمله کردند و او را به دلیل مصدوم کردن رونالدو مورد انواع توهین های رکیک قرار دادند.

در حالی که این توهین ها ادامه دارد سایت روزنامه آس اسپانیا به این اتفاق اشاره می کند و در گزارشی می نویسید که "ایرانی ها" با حمله به صفحه اینستاگرام پایت وی را به شدت مورد توهین قرار دادند.

این گزارش می نویسد خیلی عجیب است که فقط این ایرانی ها هستند که به پایت توهین می کنند! حتی پرتغالی ها نیز چنین کاری نکرده اند.

این برای نخستین بار نیست که برخی از کاربران ایرانی که متاسفانه تعدادشان هم خیلی زیاد است به صفحه اینستاگرام یک چهره مشهور حمله می کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۱۰
محمد
-
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
۰
۰
خدا وكیلی كاش می شد اینارو شناسایی كرد جریمه های سنگین براشون در نظر گرفت تا دیگه با آبروی ایرانی بازی نكنن
صدف
-
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
آخرش یه كاری می كنن اینستاگرام آپی ایران رو حذف كنه
ابوافضل
-
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
با جریمه چیزی درست نمیشه ما ایرانیا عادت كردیم برای خوب بودن زور بالاسرمون باشه مگه پرتغالیا رو جریمه می كنند كه به اون صفحه حمله نكردند
امیررضا
-
۰۵:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
ینی میشه بن كنن اینستا ایرانی هارو ...ای خداا
علی تهرانی
-
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
۰
۰
باسلام:بنازم به این فرهنگ غنی !
نرم افزار موبایل
-
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
۰
۰
هنر نزد ایرانیان هست و بس
reza
-
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
۰
۰
اكثر توهین كنندگان در ردیف سنی 15 تا 25 سال قرار دارند یعنی سن اوج هیجانات روحی. باور ندارید یك بار هم كه شده به جمع بچه های دبیرستانی و سال اولی های دانشگاه بپیوندید. اكثر آنها خام بوده و تشنه معروفیت هستند و برای رسیدن به مقاصد خود و رو كم كنی هر كاری می كنند، هر چیزی می گویند و می نویسند. الان هم كه داشتن حداقل دو تا خط موبایل نوعی كلاس محسوب می شود و همه هم به شبكه های اجتماعی دسترسی دارند. (سال ها سال شود تا پخته شود خامی....)
حسین
-
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
۰
۰
باعث خجالته كه یه مشت ادم بخاطر خنده و احساسات شون باعث میشن اینطوری ایران و ایرانی عملكردشان مورد سئوال قرار گیرد
مریم
-
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
۰
۰
آخه ما باید در این مورد توی دنیا حرف اول رو بزنیم و گرنه میگن پس ایرانیا كجان؟؟؟؟؟
علی
-
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
۰
۰
اگر سوژه ای برای توهین و... در ثریا هم باشد به آن هجوم خواهند برد.

نیازمندی ها