پیش از آغاز تمرین امروز (دوشنبه) تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز برخورد گرمی بین سرمربی این تیم و سرمربی تیم کشتی فرنگی کشورمان صورت گرفت.
کد خبر: ۹۲۰۸۸۴
برخورد گرم قلعه نویی با محمد بنا در تمرین تراکتورسازی + عکس

تسنیم نوشت: تمرین تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز بعد از ظهر امروز (دوشنبه) در زمین شماره 2 آزادی برگزار شد.

این تمرین قرار بود تمرین ساعت 18:30 دقیقه برگزار شود اما به دلیل حضور اعضای تیم فوتبال تراکتور سازی در مراسم ختم مادر عبدالرضا موسوی مالک پیشین صبای قم، تمرین با 30 دقیقه تاخیر آغاز شد.

با توجه به این که اعضای تیم کشتی فرنگی کشورمان در پیست زمین شماره 2 تمرین داشتند، امیر قلعه‌نویی با محمد بنا و حمید سوریان برخورد بسیار گرمی داشت. سرمربی تیم تراکتورسازی از بنا درباره شرح حال تیم کشتی فرنگی سوالاتی پرسید و سپس سرمربی تیم کشتی فرنگی درخصوص تراکتورسازی با قلعه‌نویی صحبت کرد.

هنگامی که بنا متوجه حضور بازیکنانی چون محمدنوری، محسن بنگر، فرزاد حاتمی و... در تراکتورسازی شد از حضور این‌ همه ستاره در تراکتورسازی تعجب کرد و با صدای بلند گفت: همه باید تیم بستن را باید از قلعه‌نویی یاد بگیرند.

هنگامی که اعضای تیم کشتی فرنگی در حال دویدن دور زمین بودند، محمد بنا با داد و فریاد از شاگردانش می‌خواست که با جدیت دور پیست بدوند.او در چند نوبت عصبانی شد و به شاگردانش گفت: مگر به خانه خودتان آمدید که اینطور می‌دوید.

کرار جاسم هافبک عراقی تیم فوتبال تراکتورسازی با لباس شخصی در تمرین حضور داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها