تیم ملی فوتبال آلمان که در یک چهارم نهایی یورو 2016 باید به مصاف ایتالیا برود در نظر سنجی فرانس فوتبال بیشترین شانس را برای کسب عنوان قهرمانی دارد.
کد خبر: ۹۱۸۰۷۵
آلمان بیشترین شانس را برای قهرمانی در یورو دارد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از سایت یوفا، در نظرسنجی که روزنامه فرانس فوتبال درباره شانس نخست کسب عنوان قهرمانی در یورو 2016 انجام داد، تیم ملی فوتبال آلمان بیشترین رای را به خود اختصاص داد تا ژرمن ها ثابت کنند که تیمی قوی هستند و بعد از قهرمانی در جام جهانی 2014، به سمت قهرمانی در یورو خیز برداشتند.

در این نظرسنجی، 58 درصد از شرکت کننده‌گان، آلمان را قهرمان یورو 2016 می دانند. بعد از آلمان، از دید شرکت‌کننده‌گان این نظرسنجی، شانس فرانسه میزبان را برای کسب عنوان قهرمانی بیشتر از دیگر تیم هاست.

آلمان در یک چهارم نهایی به قرعه سختی به نام ایتالیا خورده است و اگر بتواند برابر این تیم به پیروزی برسد، به جمع چهار تیم پایانی راه پیدا خواهد کرد. به احتمال خیلی زیاد آلمان در صورت پیروزی برابر ایتالیا در نیمه نهایی به مصاف فرانسه میزبان خواهد رفت چراکه بعید به نظر می رسد شاگردان دیدیه دشان مشکلی برای پیروزی برابر ایسلند داشته باشند.

آلمان به همراه اسپانیا با سه قهرمانی در اروپا، پرافتخارترین تیم این رقابت ها به شمار می آید و با ستاره هایی که در اختیار دارد، به دنبال کسب چهارمین قهرمانی خود در خاک فرانسه است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
...
-
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
۰
۰
«شركت كنندگان» درسته!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها