بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باید در سه جبهه بجنگیم چراکه هواداران از ما توقع قهرمانی دارند.
کد خبر: ۹۱۶۹۸۶
عالیشاه: از رامین رضائیان بی‌خبرم

به گزارش جام جم آنلاین ، امید عالیشاه پس از ثبت قرارداد با پرسپولیس گفت: خوشحالم که در جمع پرسپولیسی‌ها باقی ماندم. البته من پیشنهاد‌هایی داشتم که قبلاً در مورد آن صحبت کرده‌ام، اما در تیم ماندم و می‌دانم که وظیفه سنگینی داریم.

وی درباره اینکه به نظر می‌رسد در پرسپولیس ترافیک بازیکن وجود دارد، خاطرنشان کرد: این همه سؤال وجود دارد چرا شما این سؤال را پرسیدید؟ ما نیاز داریم که در هر پست چند بازیکن آماده داشته باشیم. به‌هرحال در 3 جام باید بجنگیم و باید نتیجه بگیریم؛ چراکه هواداران از ما توقع قهرمانی دارند.

این بازیکن در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه با توجه به رفاقت با رامین رضائیان آیا از او خبری داری یا خیر، افزود: نه، در این مدت با رامین در ارتباط نبودم و اطلاعی هم از او ندارم.

عالیشاه در خصوص اینکه آیا به حضور در تیم ملی فکر می‌کند یا خیر، گفت: به‌هرحال هر بازیکنی آرزو دارد روی پیراهن تیم ملی را به تن کند، من هم همه تلاش خود را می‌کنم تا بتوانم به این پیراهن برسم.

وی درباره اینکه فصل گذشته بهترین پاسور لیگ بوده، اظهار داشت: کار خاصی نکردم و این وظیفه من بوده است و امیدوارم امسال هم بتوانم این روند را ادامه دهم،‌ فصل قبل همه بازیکنان پرسپولیس خوب بودند و ما باید همیشه آماده‌ترین باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها