تیم ملی فوتبال ولز با پیروزی 3 بر صفر برابر روسیه به عنوان تیم اول گروه B به مرحله بعد رقابت های یورو 2016 راه پیدا کرد.
کد خبر: ۹۱۵۴۲۸
ولز 3 روسیه صفر / روسها یک لقمه شدند+عکس

به گزارش جام جم آنلاین، تیم فوتبال ولز دوشنبه شب در گروه B رقابتهای یورو ۲۰۱۶ با نتیجه ۳ بر صفر در استادیوم مونیسیپال شهر تولوز از سد روسیه گذشته و با 6 امتیاز بالاتر از انگلستان به مرحله یک هشتم نهایی رقابتها صعود کرد.

ولزی ها بازی را بهتر آغاز کردند و در دقیقه 3، گرت بیل اولین موقعیت خطرناک را روی دروازه حریف ایجاد کرد اما واکنش به موقع آکینفیف، دروازه روسیه را بسته نگه داشت.

برتری شاگردان کریس کولمن ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 11، آرون رمزی توانست گل بازی را به ثمر برساند. روی یک پاس در عمق عالی از جو آلن، رمزی با آکینفیف تک به تک شد و با یک ضربه چیپ دیدنی، دروازه را باز کرد.

گل رمزی از فشار حملات ولز کم کرد اما در دقیقه 20، بار دیگر این تیم به گل رسید. این بار پاس عالی گرت بیل، تیلور را با دروازه بان حریف تک به تک کرد و این بازیکن در دو ضرب توانست کار را تمام کند.

بعد از این گل بازی متعادل تر شد و هر دو تیم موقعیت خوبی برای گلزنی داشتند اما واکنش های خوبی هنسی و آکینفیف، اجازه باز شدن دروازه ها را نداد و این نیمه با همان دو گل به پایان رسید.

نیمه دوم را هم ولز بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی، یکی دو موقعیت بسیار خوب گلزنی را از دست دادند. برتری این تیم ادامه پیدا کرد تا اینکه در دقیقه 67 گرت بیل گل سوم را به ثمر رساند. حرکت خوب آرون رمزی و پاس در عمق او، با ضربه دقیق بیل، حساب کار را 3-0 کرد.

روس ها که چیزی برای از دست دادن نداشتند، در ادامه پیش کشیدند و در دقایق پایانی یکی دو موقعیت خوب گلزنی هم به دست آوردند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند و بازی با همان سه گل به پایان رسید.

از این گروه ولز با 6 امتیاز و انگلستان با 5 امتیاز به مرحله یک هشتم نهایی صعود کردند. اسلواکی با 4 امتیاز باید منتظر شود تا بلکه به عنوان یکی از چهار تیم سوم برتر مرحله گروهی انتخاب شود. روسیه با یک امتیاز باید تماشاگر این رقابتها باشد.

منبع: ورزش سه

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها