نامش مهدی حیدری است و 13 سال دارد. مسئولان پرسپولیس با عقد قراردادی طولانی‌مدت این بازیکن را که اصالتا هرمزگانی است و او را مسی آینده فوتبال می‌دانند به خدمت گرفتند.
کد خبر: ۹۱۵۱۷۴
باز هم یک مسی دیگر قربانی می شود!

جام جم ورزشی - وقتی خبر اعلام قرارداد پرسپولیس با مسی جدید ایران را شنیدیم یاد امیرحسین حاجی زاده افتادیم. پسرک 9 ساله اردبیلی که با سر و صدای رسانه ای زیاد در زمان رویانیان با قراردادی 10 ساله به پرسپولیس پیوست. امیرحسین آن روزها روی ابرها بود و شهرت زیادی پیدا کرد. این پسر به برنامه نود هم رفت و البته بر اساس قرارداد 10 ساله ای که با باشگاه پرسپولیس امضا کرد ماهیانه یک میلیون تومان دریافت می کرد. اما گذشت زمان باعث شد تا حقایق زیادی فاش شود، از جمله اینکه حقوق ماهیانه یک میلیون تومانی امیرحسین حاجی زاده قطع شود و پس از مدتی از دید رسانه ها افتاد. آنهایی که از اوضاع این استعداد نوجوان که به مسی ایران شهرت یافته بود خبر داشتند می گفتند که وضعیت روحی بسیار بدی پیدا کرده. آن حجم از توجه ناگهانی به سمت او و سپس رها شدن به حال خود در گنجایش و ظرفیت یک پسربچه نبود، پسربچه ای که قربانی بازی های رسانه ای شد. او تنها مسی ایران نبود. استقلالی ها هم بارها سعی کردند برای خودشان "مسی" رو کنند.

حالا از یک مسی دیگر می شنویم، پسری که با همان لقب دهان پرکن با پرسپولیس قرارداد امضا کرده است تا بخشی از مانور قدرت نمایی باشد. مسی هرمزگان هم فعلا روی ابرهاست همانطور که مسی اردبیل مدت ها چنین شرایطی داشت. خبری نیست. هیچ خبری. باز هم یک مسی دیگر قربانی می شود....

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها