سایت فدراسیون جهانی اسامی بازیکنان تیم بسکتبال ایران را منشر کرد که در آن نام حامد حدادی دیده نمی شود
کد خبر: ۹۱۱۷۴۳
حدادی هم ازتیم ملی بسکتبال کنار گذاشته شد/کامرانی راهی ایتالیا می شود؟

جام جم ورزشی / رقابت های انتخابی المپیک از 14 تیرماه آغاز خواهد شد و تیم ملی بسکتبال کشورمان در تورین ایتالیا باید به مصاف تیم های قدرتمندی همچون مکزیک و یونان برود.دو تیم برتر این گروه به صورت ضربدری به مصاف دو تیم برتر گروه دوم که ایتالیا، کرواسی و تونس در آن جای دارند می روند و در نهایت تیم قهرمان از این شش تیم، جواز حضور در المپیک را می‌گیرد.

حال در شرایطی که تیم ملی بسکتبال این روزها در فیلیپین به سر می برد و خود را برای این رقابت ها آماده می کند اسامی بازیکنان حاضر در این رقابت ها در حالیکه 26 روز تا آغاز رقابت ها زمان باقی مانده روی سایت فیبا اعلام شده است.

نکته جالب اینجاست که در اسامی بازیکنان تیم ملی ایران نامی از حامد حدادی دیده نمی شود، عجیب تر از آن این است که اسم مهدی کامرانی به لیست اضافه شده است!

علی الله وردی، اصغر کاردوست، اوشین ساهاکیان، سجاد مشایخی، محمد حسن زاده، بهنام یخچالی، ارسلان کاظمی، صالح فروتن، محمد یوسف وند، روزبه ارغوان، آرمان زنگنه، وحید دلیر زهان، محمد جمشیدی، رسول مظفری، سالار منجی، نوید رضایی فر ، امیر صدیقی و مهدی کامرانی بازیکنانی هستند که در رقابت های انتخابی المپیک در تورین ایتالیا به میدان خواهند رفت.

حال باید دید دلیل اینکه حامد حدادی پس از صمد نیکخواه بهرامی از تیم ملی کنار گذاشته شده است چیست؟ حامد تا به امروز در تمرینات تیم ملی و رقابت های غرب آسیا حاضر نشده اما وعده داده که در رقابت های اطلس در چین به تیم ملی اضافه خواهد شد.

به احتمال زیاد کادر فنی تیم ملی در پست گارد راس هم احساس ضعف کرده که ترجیح داده اند دوباره مهدی کامرانی را به تیم اضافه و فرید اصلانی را کنار بگذارند.

آشفتگی در تیم ملی بیش از همیشه دیده می شود و معلوم نیست که تیم ملی بسکتبال در رقابت های انتخابی المپیک چگونه ظاهر خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها