بهرام افشارزاده پس از حضور در جمع طرفداران استقلال خطاب به آنها گفت اگر به وزیر ورزش توهین کنید انگار به من توهین کرده‌اید.
کد خبر: ۹۱۰۹۹۴
افشارزاده: مگر دیوانه‌ام که از استقلال بروم؟!

به گزارش جام جم ورزشی ، بهرام افشارزاده بعد از تجمع اعتراض آمیز طرفداران تیم استقلال مقابل وزارت ورزش به جمع آنان رفت و این تعداد از تماشاگران را به آرامش دعوت کرد.

وی خطاب به طرفداران استقلال گفت: خواهش می‌کنم علیه کسی شعار ندهید و من می‌دانم که شما نگران تیمتان هستید اما مطمئن باشید تیم خوبی در فصل آینده روانه مسابقات خواهد شد.

وی افزود: من پدر 4 فرزند هستم و سالهاست است در ورزش حضور دارم اما خواهش می‌کنم شما به وزیر توهین نکنید چون اگر به او توهین کنید انگار به من توهین کرده‌اید.

افشارزاده تاکید کرد: با این کارها اتفاقی نمی‌افتد و کاری پیش نمی‌رود. من همین الان در اتاقم به همراه آقای منصوریان جلسه داریم و با وحید امیری تماس گرفتیم تا او به استقلال بیاید. نگران چیزی نباشید و تیم قدرتمندی فصل آینده روانه مسابقات خواهد شد.

سرپرست باشگاه استقلال تاکید کرد: ما باز هم قرار است بازیکن بگیریم و تلاش می‌کنیم که بازیکنان مدنظر منصوریان جذب شوند فقط از شما می‌خواهم به کسی توهین نکنید و تیمتان را تشویق کنید.

تعدادی از هواداران استقلال در اعتراض به تصمیمات ورزش ورزش با افشارزاده صحبت می‌کردند و می‌گفتند او پرسپولیسی است که افشارزاده پاسخ داد مگر من دیوانه هستم که بخواهم استقلال را رها کنم ولی شما حرمت وزیر ورزش را حفظ کنید به شما قول می‌دهم که من می‌مانم و شما هم از منصوریان و تیم حمایت کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها