آخرین سهمیه رقابت‌های والیبال انتخابی المپیک در توکیو نصیب کانادا شد.
کد خبر: ۹۱۰۶۶۵
رقابت های انتخابی المپیک / استرالیا باخت، کانادا به المپیک صعود کرد

به گزارش جام جم ورزشی ، تیم ملی والیبال لهستان در آخرین بازی خود در رقابت‌های انتخابی المپیک به مصاف استرالیا رفت و موفق شد این تیم را سه بر صفر شکست دهد.

تیم ملی لهستان با همان ترکیبی که برابر ایران به میدان رفت با استرالیا بازی کرد و ست‌های این بازی را 25-21 ، 25-15 و 25-27به نفع خود به پایان رساند.

استرالیا و کانادا دو شانس اصلی برای کسب آخرین سهمیه المپیک در این رقابت‌ها بودند. کانادا سه بر دو چین را شکست داده بود و منتظر نتیجه بازی حریف خود برابر لهستان بود.

تیم ملی استرالیا در صورت کسب سه امتیاز این مسابقه راهی المپیک می‌شد. این تیم در صورت کسب دو امتیاز هم با کانادا هم امتیاز می‌شد و این شانس را داشت که با میانگین امتیاز و ست شماری سهمیه بگیرد اما مقابل ذخیره‌های لهستان 3-0 شکست خورد تا با المپیک ریو خداحافظی کند.

بنابراین تیم کانادا که پیش از آغاز رقابت‌ها شانس کمی برای المپیکی شدن داشت چهارمین سهمیه المپیک را در رقابت‌های انتخابی توکیو کسب کرد.

تیم ملی لهستان هم با 15 امتیاز و 7 برد به رده دوم جدول صعود کرد.

تا ساعتی دیگر در آخرین بازی این رقابت‌ها ژاپن میزبان با فرانسه دیدار می‌کند.

تیم های ایران، فرانسه ، لهستان و کانادا 4 سهمیه المپیک را در این رقابت‌ها کسب کردند.

ایتالیا (نایب قهرمان جام جهانی)، آرژانتین (قهرمان انتخابی آمریکای جنوبی)، روسیه (قهرمان انتخابی اروپا)، مصر (قهرمان انتخابی آفریقا) و کوبا (قهرمان انتخابی‌ آمریکای شمالی) نیز دیگر تیم‌هایی هستند که سهمیه المپیک را کسب کرده بودند.

سهمیه آخر المپیک به یکی از تیم های مکزیک، شیلی، تونس و الجزایر تعلق می گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها