سلیمی در گفت‌وگو با جام‌جم:

آسیب‌ دیده بودم اما حالا آماده‌ام

مسابقات بین‌المللی وزنه‌برداری جام فجر

سلیمی با کسب مدال طلا همه را امیدوار کرد

دارنده مدال طلای جهان و المپیک با کسب مدال طلای مسابقات وزنه‌برداری جام فجر همه را به المپیک امیدوار کرد.
کد خبر: ۹۱۰۲۴۷
سلیمی با کسب مدال طلا همه را امیدوار کرد

به گزارش جام جم ورزشی، در روز پایانی مسابقات جام فجر که در تالار وزنه‌برداری مجموعه آزادی برگزار می‌شود، دو وزنه‌بردار کشورمان عناوین نخست را به خود اختصاص دادند.

در حرکت یک‌ضرب بهادر مولایی ابتدا وزنه 176 کیلویی را نتوانست بالای سر ببرد. وی در حرکت دوم وزنه 181 کیلویی را بالای سر برد اما در حرکت سوم ناموفق بود و نتوانست وزنه 190 کیلویی را مهار کند.

بهداد سلیمی نیز که به دلیل عمل زانو نتوانسته بود چند ماهی تمرین کند و به تازگی به تمرینات اضافه شده، در حرکت اول وزنه 195 کیلویی را بالای سر برد و در حرکت دوم وزنه 201 کیلویی را نیز مهار کرد. سومین حرکت او وزنه 205 کیلوگرمی بود که باز هم سلیمی با قدرت آن را بالای سر برد تا صاحب مدال طلا شود.

پس از سلیمی و مولایی که مدال طلا و نقره را از آن خود کردند، دانیل دولگا از لهستان با 180 کیلوگرم برنزی شد.

حرکت دوضرب

در حرکت دوضرب بهداد سلیمی ابتدا وزنه 225 کیلویی را مهار کرد. وی در حرکت دوم وزنه 231 کیلویی را بالای سر برد اما به دلیل باز بودن پایش این وزنه مورد قبول قرار نگرفت. سلیمی در سومین حرکتش این‌بار وزنه 231 کیلویی را انتخاب کرد اما با وساطت مرادی وزنه را بالای سر نبرد تا از مصدومیتش جلوگیری شود. به این ترتیب سلیمی با 430 کیلوگرم در مجموع به کارش پایان داد. سلیمی برنز دوضرب و طلای مجموع را از آن خود کرد.

بهادر مولایی دیگر وزنه‌بردار کشورمان در اولین حرکت خود وزنه 230 کیلویی را بالای سر برد. وی در حرکت دومش وزنه 249 کیلویی را انتخاب کرد و نتوانست آن را بالای سر ببرد. نایب قهرمان جهان در سومین حرکت خود بار دیگر وزنه 249 کیلویی را انتخاب کرد و موفق به مهار آن نشد تا طلای دوضرب و نقره مجموع را از آن خود کند. مولایی در مجموع 411 کیلو را بالای سر برد.

در حرکت دوضرب اسد از سوریه موفق شد مدال نقره را با 225 کیلوگرم و وزن بدن کمتر نسبت به سلیمی به‌دست آورد. دولگا از لهستان نیز در مجموع با 402 کیلوگرم به مقام سومی مجموع دست یافت.

منبع: تسنیم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها