اولین شکست شاگردان رائول لوزانو در انتخابی المپیک

انتخابی والیبال المپیک؛ ایران صفر- فرانسه سه

تیم های ملی والیبال ایران و فرانسه در روز سوم رقابت های انتخابی المپیک از ساعت یازده امروز به مصاف هم رفتند.
کد خبر: ۹۰۹۵۳۷
انتخابی والیبال المپیک؛  ایران صفر- فرانسه سه

به گزارش جام جم ورزشی ، تیم ملی والیبال ایران که دو مسابقه ابتدایی خود را در لیگ جهانی والیبال با پیروزی مقابل تیم های استرالیا و کانادا پشت سر گذاشته بود در سومین دیدار خود از ساعت یازده به مصاف تیم ملی والیبال فرانسه رفت.

تیم ملی ایران که در این بازی با لباس سورمه ای به میدان رفت با ترکیب سعید معروف، سید محمد موسوی، عادل غلامی، شهرام محمودی، فرهاد قائمی، مجتبی میرزاجانپور و فرهاد ظریف بازی را آغاز کرد.

ست اول: ایران 20- فرانسه 25

ملی پوشان والیبال ایران در ست اول سعی کردند رقابت پایاپایی از حریف نامدار خود که در لیگ جهانی 2015 قهرمان شد داشته باشند و حتی در برخی از دقایق از این حریف پیش بودند اما به تدریج از آنها عقب افتادند.

شهرام محمودی که در این بازی جایگزین غفور شده بود اولین امتیاز این دیدار را کسب کرد و "نگابت" هم با بیرون زدن اسپک خود دومین امتیاز را به ایران داد.

در پایان ست نخست با نتیجه 25 بر 20 به سود فرانسه پایان یافت تا ملی پوشان والیبال ایران این ست را یک بر صفر واگذار کنند.

ست دوم: ایران 18 - فرانسه 25

در این ست لروکس با هم با سرویس هایش ایران را به دردسر انداخت. در لحظات به نظر می رسید دفاع ایران عملکرد ضعیفی دارد و البته از سویی دیگر فرهاد ظریف همچنان سردرگم ظاهر می شد.

دریافت‌های ناقص میرزاجانپور نیز ادامه داشت و فرانسه با دریافت‌ ناقص او امتیاز 8 را گرفت.

"نگابت" ستاره فرانسوی با سرویس خود امتیاز 10 را برای فرانسه به دست آورد.

عدم دریافت‌ها بازیکنان ایران در این ست و نرسیدن توپ به معروف باعث شد ایران در کم کردن اختلاف ناکام بماند و مدام اختلاف امتیازی بین فرانسه و ایران پا بر جا بماند.

ایران در ست دوم عملکردی مشابه و حتی می توان گفت ضعیف تر نسبت به ست اول داشت. این ست نیز با برتری فرانسوی ها به پایان رسید؛ فرانسه 25 - ایران 18.

ست سوم: ایران 22 - فرانسه 25

در آغاز ست سوم این تیم ایران بود که امتیازهای ابتدایی را گرفت. در این ست شاگردان لوزانو بهتر بازی را آغاز کردند و برتری قابل توجهی نسبت به قهرمان جهان داشتند. قائمی به جای میرزاجانپور به میدان آمده بود و مرندی نیز به عنوان لیبرو گام به میدان گذاشت.

در امتیاز بیستم برای نخستین بار بود که فرانسه در این ست از ایران جلو افتاد اما شاگردان لوزانو بلافاصله جبران کردند و امتیاز 21 - 21 شد. اما باز هم فرانسه یک امتیاز جلو افتاد و فاصله را به دو و در نهایت سه امتیاز رساند.

این ست نیز با نتیجه 22 بر 25 به سود فرانسه پایان یافت تا تیم ملی والیبال ایران در راه رسیدن به المپیک پس از دو پیروزی مقابل استرالیا و کانادا نخستین شکست خود را متحمل شود.

گفتنی است سه تیم برتر این رقابت ها در کنار برترین تیم آسیایی جواز حضور در انتخابی المپیک را به دست می آورند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها