چگونه طرح پخش زنده یک رویداد بزرگ بسکتبال با موفقیت همراه شد؟
کد خبر: ۹۰۸۷۸۱
لذت بسکتبال با شبکه ورزش

جام جم ورزشی / مسئولان شبکه ورزش تصمیم گرفتند مسابقه های NBA را به صورت زنده پخش کنند . شاید این تصمیم با تردید هایی همراه بود اما امروز که فینال کنفرانس شرق به آخر رسیده و یک بازی به پایان کنفرانس غرب باقی مانده است ، آنها به همراه مخاطبان شبکه ورزش و طرفداران بسکتبال بدون هیچ تردیدی از روی آنتن رفتن این سری بازی ها خوشحال هستند.

بسکتبال NBA از دیر باز طرفدران زیادی دارد و در سال های اخیر با اقبال عمومی جوانان به این ورزش تعداد علاقه مندان به این ورزش آن هم در بالاترین سطح یعنی NBA بیشتر شده است. شبکه ورزش نیز به واسطه این علاقه مندی و احترام به مخاطب پخش تعداد زیادی از این رویدادهای مهم را در دستور کار قرار داده که در سطح وسیعی بازتاب پیدا کرده است.

رقابت های NBA به وقت ایران بین ساعت های 5 تا 5 و 30 دقیقه بامداد آغاز می شود و ممکن است پخش زنده این رقابت ها که تلویزیون ایران تاکنون آن را تجربه نکرده است ، سخت باشد اما برنامه ریزی دقیق مسئولان شبکه ورزش توام با همکاری عوامل پخش زنده ، مجریان ، گزارشگران و کارشناسان سبب شده این روزها تماشای بسکتبال NBA به صورت یک عادت درآید. شمار پیامک های ارسالی مخاطبان در ساعات اولیه روز این نکته را ثابت می کند بسکتبال NBA جای خود را در بین رویدادهایی که پخش زنده می شوند ، باز کرده است و این نوید را می دهد برنامه ریزی بهتری برای آینده صورت بگیرد.

با توجه به اینکه بخش زیادی از طرفداران بسکتبال NBA را بازیکنان بسکتبال به ویژه نوجوانان و جوانان تشکیل می دهند ، تماشای نکات فنی همراه با سطح مهارت های فردی بازیکنان ، الگوهای حرکتی خوبی برای این بخش از مخاطبان شبکه ورزش است.

استفاده از مجریان ، گزارشگران و کارشناسان متعدد که به ترتیب برای رقابت های مختلف برگزیده می شوند فرار از تکرار و گریز از روزمرگی و پرهیز از تکروی در اجراست که شبکه ورزش سیما با هوشمندی زیاد به این نکته هم توجه دارد مبادا روند تکراری و یکنواخت ، مخاطب را خسته و دلزده کند.

همزمان با اتفاقات خوب در پخش رویداد بزرگ NBA از طریق شبکه ورزش ، تیم ها و بازیکنان تیم ها نیز تاکنون صحنه های زیبای بسکتبال را به نمایش گذاشتند . در این میان تماشاگر عادی و علاقه مند به ورزش نیز همپای آن دسته از بینندگانی که بسکتبال را تخصصی تر دنبال می کنند از تماشای بسکتبال در قاب شبکه تلویزیونی ورزش لذت می برند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها